Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Mpio DMG mp3 speler, en nou was mijn vraag : Kan ik deze op mijn autoradio aansluiten via een kabel zodat ik ook mp3`tjes in mijn auto kan luisteren ?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:26:
Hallo,

Ik heb een Mpio DMG mp3 speler, en nou was mijn vraag : Kan ik deze op mijn autoradio aansluiten via een kabel zodat ik ook mp3`tjes in mijn auto kan luisteren ?
Nee, niet met een kabel
Wel met dit ding

Cons:::BB4E

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
als je dezelfde autoradio als mij hebt (jvc 998) kun je hem gewoon aansluiten op de audio in aan de voorkant, maar ja dat is niet nodig wat er zit mp3 functionaliteit op de radio zelf.

Wat je wel kunt doen is een fm transmitter aansluiten, maar dit gaat natuurlijk wel ten koste van de kwaliteit

oja en die cassette adapter doet het op veel moderne autoradio's niet.

ik kan die fm transmitter zo even niet vinden met mijn dronken kop, maar hij bestaat wel

[ Voor 22% gewijzigd door m@fkeez op 16-01-2004 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Allebei bedankt voor jullie reacties !

Ik heb net de Cassette tape adapter besteld, was toch maar 15 euro in totaal en hopen dat hij werkt op mijn radio. Hoop dat het lukt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 17:20:
Allebei bedankt voor jullie reacties !

Ik heb net de Cassette tape adapter besteld, was toch maar 15 euro in totaal en hopen dat hij werkt op mijn radio. Hoop dat het lukt.
Ik hoop dat hij werkt bij jou. Ik heb hem ook voor mijn iRiver imp250, en hij werkt wel (nu is de geluidskwaliteit natuurlijk geen cd kwaliteit meer gezien je over het tapedeck gaat) maar ik moet het frontje van mijn Sony autoradio openlaten voor het draadje (cassettedeck zit achter het frontje weggestoken, zie je tegenwoordig dikwijls). Gevolg: ik kan de radio niet meer bedienen (dus volumeregeling moet via de mp3 speler zelf gebeuren), tenzij met de afstandsbediening (maar heb ik nog niet geïnstalleerd in mijn nieuwe Citroën Berlingo).

Veel autoradios hebben een ingang achteraan (type RCA jack) voor een cd wisselaar op aan te sluiten, doch deze is meestal pas in te schakelen nadat er daadwerkelijk ook een cd changer van dat merk aanhangt (via een bedieningskabel). Je kan ook adaptors kopen om die ingang te 'activeren', bij sommige merken zijn die betaalbaar, bij andere (zoals bij mijn Sony) is het sop de kool niet waard (misschien toch handig om hiernaar eens te informeren).

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb de fm transmitter gevonden hij is te koop bij mmport en kost € 39.95

http://www.mmport.nl/?doc=product&id=165

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties nogmaals. Ik had vrijdag de Cassette tape adapter
besteld maar heb um nog steeds niet binnen, dus zal nu ff een mailtje naar ze sturen waat die blijft. Mocht die het niet doen probeer ik die transmitter.
Pagina: 1