Toon posts:

[win2003srvr] kan niet aanmelden op domein met win98, win95

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een windows 2003 server draaien maar wil op het domein inloggen met windows 98 of windows 95 workstations dit gaat echter niet want ik krijg de melding dat dit niet te koppelen is aan elkaar. Wat moet doen om ervoor te zorgen dat dit wel gaat?

Ik heb de faq al doorgezocht en op internet alles afgezocht maar kan echt geen oplossing vinden :?

Alvast bedankt

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 12:16

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:11:
Ik heb een windows 2003 server draaien maar wil op het domein inloggen met windows 98 of windows 95 workstations dit gaat echter niet want ik krijg de melding dat dit niet te koppelen is aan elkaar. Wat moet doen om ervoor te zorgen dat dit wel gaat?

Ik heb de faq al doorgezocht en op internet alles afgezocht maar kan echt geen oplossing vinden :?

Alvast bedankt
Weinig want je kan Win98 en Win95 clients geen onderdeel maken van een Win2003 AD-domein :)
Upgraden naar WIn2k++ dus :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Active Directory Client for Windows 95/98 installeren?
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;811497

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Innersect - het zinnetje dat je overal gezocht hebt is niet zo zinvol. Geef gewoon even aan wat / waarop je gezocht hebt, en wat er niet werkte aan de gevonden oplossingen ;)

Als je bv. even zoekt kom je dit http://x220.minasi.com/fo...4&SearchTerms=smb,95,2003 tegen als een van de 1e resultaten :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Ryceck schreef op 16 januari 2004 @ 15:38:
[...]

Weinig want je kan Win98 en Win95 clients geen onderdeel maken van een Win2003 AD-domein :)
Upgraden naar WIn2k++ dus :)
geen onderdeel maken van, maar wel aanmelden op het domain.. met de AD client heb je ook op win95 nu de optie's om je op een 2003 domain aan te melden (dit kan standaard niet)

niks niet upgraden dus (al zou het wel voor de functionaliteit aan te raden zijn)

A wise man's life is based around fuck you