Deleten van files.

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Hallo,

Misschien een beetje een vage omschrijving als topictitel, maar ik kan het nogal moeilijk samenvatten eerlijk gezegd.

Het probleem (de uitdaging):

Een van onze gebruikers maakt allerlei PDF files in verschillende talen. Nu heb ik voor hem een xxcopy batch script gemaakt zodat wanneer hij er een aantal gemaakt heeft hij met een simpele dubbelklik deze kan kopieren naar de server. Bestanden die er nog niet staan worden bij de server gezet en als bestanden nieuwer zijn van de client op de server wordt er om bevestiging gevraagd of deze overschreven mogen worden. Werkt nog steeds probleemloos.

Maar nu is het zo dat deze beste man bestanden wil verwijderen op de client. Als hij nu dus de hele boel kopieer naar de server komen de verwijderde bestanden niet mee. 3.pdf blijft dan dus bijvoor op de server staan, terwijl deze weggegooid moet worden.

Wat is nu een makkelijk programmaatje om deze bestanden te kunnen verwijderen?

Alvast bedankt voor de info.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoek eens naar software om bestanden te 'synchroniseren'.

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

Thuis doe ik synchronisatie via het netwerk met mijn server altijd met Windows Commander (nu Total Commander).

Dit werkt heel erg makkelijk, ongeveer op dezelfde manier alleen dan in een soort Windows Verkenner omgeving.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
H a N N o schreef op 16 januari 2004 @ 15:21:
Thuis doe ik synchronisatie via het netwerk met mijn server altijd met Windows Commander (nu Total Commander).

Dit werkt heel erg makkelijk, ongeveer op dezelfde manier alleen dan in een soort Windows Verkenner omgeving.
Ja, maar ik neem aan dat je dan vanzelf alles zelf moet selecteren en kopieren? In dit geval gaat het letterlijk om honderden bestanden gaat die op hun beurt weer allemaal in verschillenden subdirs zitten.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:09
Kun je niet iets gebruiken ala briefcase (koffer ofzo desktop->rechter muisknop->nieuw->briefcase)

Of de betreffende (hoofdmap) ook offline beschikbaar maken. En dan synchroniseren?

let the past be the past.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik gebruik hier ViceVersa Pro voor icm VVLauncher (free add-on), deze doet de dingen die jij wil en met VVLauncher kan je het laten draaien waneer je wil (bij het afsluiten/opstarten/om de * minuten) een echte aanrader!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

SmartSync pro kan alles wat je wilt; gebruik het hier ook:

http://www.smsync.com/

HENG HENG

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50

Cai

SPee schreef op 16 januari 2004 @ 15:36:
Kun je niet iets gebruiken ala briefcase (koffer ofzo desktop->rechter muisknop->nieuw->briefcase)

Of de betreffende (hoofdmap) ook offline beschikbaar maken. En dan synchroniseren?
_/-\o_

Ies beste antwoord. hou er rekening mee dat bepaalde bestanden vreemd gaan doen als die gesynct worden, zoals .pst. Maar zolang je het bij PDF bestanden houd is offline files je ding.
Pagina: 1