Toon posts:

TMobile inc T610 in frankrijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eenvoudige vraag, als je een T610 hebt, icm een abbo van t-Mobile, kan ik dan met mijn skivakantie in Frankrijk vanuit de bergen bellen? Of moet ik daar nog iets stoms en onbenulligs voor doen?
het voornaamste is dat ik kan sms-en

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 13:41

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bel eens met...... T-mobile? ;)

Verwijderd

http://www.t-mobile.nl/pe...king_buitenland/ps1.2.asp

Kom op dit had je zelf ook kunnen bedenken lijkt me

Verwijderd

Dat hangt er vanaf of je rekeningen voor TM betaald zijn en of je vrijgeschakeld bent voor bellen in het buitenland.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je in princiepe gelijk in. Maar bedacht het me vandaag pas dat ik het best wel even had moeten nakijken, en de t-mobile site doet het niet vanaf mijn werkplek. Vandaar de vraag, en hartelijk bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat het inhoudt dat ik gewoon kan bellen in Frankrijk en dat ik niks meer hoef te doen, toch??

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Je kan in principe bellen als je abonnement langer dan twee maanden loopt. Je kan ter controle altijd met 0800-7111 bellen of het aan is gezet.
Je kan in Frankrijk op drie netwerken roamen te weten:
Bouygues telecom voor €0,95 > redelijke dekking
Orange voor €1,10 > redelijk/goede dekking
SFR voor €1,10 > redelijk/goede dekking

Het zal in de ski gebieden wel in orde zijn qua dekking en ik zou de prijs de roaming partner laten bepalen. (ps gebeld worden kost €0,50).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Pagina: 1