WEBN & chill (@IBKR)
Wat voor koeling heb je ?
Ennehh. mijn Duron wil niet hoger dan een FSB van 103Mhz. Alles daarboven = onstabiel.
Ik ken iemand met een Duron die stabiel is op een FSB van 110Mhz... Kwestie van geluk hebben.
Ennehh. mijn Duron wil niet hoger dan een FSB van 103Mhz. Alles daarboven = onstabiel.
Ik ken iemand met een Duron die stabiel is op een FSB van 110Mhz... Kwestie van geluk hebben.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
1010 full load (in een warme kamer *shesh*) 48 graden
WEBN & chill (@IBKR)
Die paar mhz'jes maken bij die 400Mhz overclocking toch niet zoveel meer uit?
Is het overclocken van een duron echt zo makkelijk over te clocken??? Damn i gotta get me one!
Is het overclocken van een duron echt zo makkelijk over te clocken??? Damn i gotta get me one!
Ligt het aan de CPU?
Ik zie daar een "standaard netwerkkaartje" tussenzitten. Trek die er even uit en kijk wat dat doet. 100Mbps heb ik nooit fatsoenlijk kunnen draaiend krijgen bij PCI>34MHz. 10Mbps (in praktijk niet eens zoveel langzamer) zonder enig probleem op PCI@41.5
Ik zie daar een "standaard netwerkkaartje" tussenzitten. Trek die er even uit en kijk wat dat doet. 100Mbps heb ik nooit fatsoenlijk kunnen draaiend krijgen bij PCI>34MHz. 10Mbps (in praktijk niet eens zoveel langzamer) zonder enig probleem op PCI@41.5
Oslik, blyat! Oslik!
dat standaard netwerkkaartje is 10mbps, ik zal het er vanmiddag es uittrekken
tuurlijk is 400mhz overklokken lekker maar ja.... je blijft toch een tweaker he
ik heb liever bijv. 112x9 of 107x9,5 ofzo dan 101x10
scheelt best wel dacht ik zo
tuurlijk is 400mhz overklokken lekker maar ja.... je blijft toch een tweaker he
ik heb liever bijv. 112x9 of 107x9,5 ofzo dan 101x10
scheelt best wel dacht ik zo
WEBN & chill (@IBKR)
Pagina: 1