Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Of je laat Marco het doen 
Zie titel
Ik denk dat het maken van een macro voor zoiets kleins te omslachtig is. Maar misschien is er ergen een tooltje om stukken tekst onder een sneltoets te plaatsen. En anders natuurlijk ctrl-v
Zie titel
Ik denk dat het maken van een macro voor zoiets kleins te omslachtig is. Maar misschien is er ergen een tooltje om stukken tekst onder een sneltoets te plaatsen. En anders natuurlijk ctrl-v
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
* RaZ is het eens met creative8500.
Gewoon een tekst-bestandje in je Mijn Documenten met je lappie tekst, en copy'pasten
Gewoon een tekst-bestandje in je Mijn Documenten met je lappie tekst, en copy'pasten
offtopic:
Snapte de topic-titel niet echt, [IE] maRco voor.... Tiepvoutje dus
Snapte de topic-titel niet echt, [IE] maRco voor.... Tiepvoutje dus
Ey!! Macarena \o/
Maar ik zal eens om zo'n tooltje zoeken.
[ Voor 10% gewijzigd door Brabrabra op 16-01-2004 14:43 ]
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
[google=macro windows freeware]
Ik heb een hele goeie gevonden:
http://download.com.com/3000-2079-10175669.html?tag=lst-0-2
Je typt bepaalde tekens en die vervangt hij dan door een heel stuk tekst. Precies wat ik nodig had
Bedankt allemaal
http://download.com.com/3000-2079-10175669.html?tag=lst-0-2
Je typt bepaalde tekens en die vervangt hij dan door een heel stuk tekst. Precies wat ik nodig had
Bedankt allemaal
Ik verplaats je topic nog eventjes naar Software Algemeen - vragen over InternetExplorer horen daar thuis (dit kan je terugvinden in de Windows Operated Systems Policy bovenaan het Windows Operated Systems Forum)
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1