Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Een groep Unreal (1) spelers en server administrators heeft een petitie gestart om Epic over te halen om een nieuwe patch voor Unreal te maken. Er zitten nog altijd veel bugs in het spel die crashes (General protection fault), compatibiliteitsproblemen (226/Gold problematiek) en beveiligingsproblemen (DoS) veroorzaken.

Ik wil iedereen die het eens is met de inhoud van deze petitie vragen om hem te ondertekenen. Dankjewel.

Update:
Download Unreal patch 227 at http://www.oldunreal.com

[ Voor 13% gewijzigd door Tyrian op 05-07-2015 16:03 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Niet lullig bedoeld, maar geef eens 1 goede reden waarom epic dat zou moeten doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 16 januari 2004 @ 15:28:
Niet lullig bedoeld, maar geef eens 1 goede reden waarom epic dat zou moeten doen ?
omdat er nog steeds mensen zijn die geen leete bak hebben om goed; ut(2003) te kunnen spelen ?

of omdat er mensen zijn die dit spel gewoon nog steeds supergaaf vinden, maar die het niet kunnen draaien omdat ze winxp draaien of gewoon (te) nieuwe videokaarten hebben ?

om eerlijk te zijn ik speel nog steeds ut (inmiddels bijna 5 jaar) en mocht ik een nieuwe pc halen waarop mijn game niet draait, zou ik ook gek worden

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ja dus ?
Omdat mensen het spelen zou epic na jaren weer een keertje een patch moeten uitbrengen ?
Waarom zouden ze dat doen ?
Iedereen download het spel tegenwoordig.
Ze krijgen er toch geen geld voor om die patch te maken.
Ze kunnen zich veeeeel beter concentreren op ut2k4 of een ander spel wat geld opbrengt

Ik draai ook winxp, loopt hier prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Freak op 16-01-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus mogen mensen er niet om vragen? Beetje lame hoor, om zo te beginnen. Als Epic over te halen is om toch nog wat bugs te fixen is toch iedereen blij? Ik heb 'm ieg getekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Beetje lame om dingen te vragen voor iets waar heel veel mensen nog geeneens betaald voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 16 januari 2004 @ 15:34:
Ja dus ?
Omdat mensen het spelen zou epic na jaren weer een keertje een patch moeten uitbrengen ?
Waarom zouden ze dat doen ?
Iedereen download het spel tegenwoordig.
Ze krijgen er toch geen geld voor om die patch te maken.
Ze kunnen zich veeeeel beter concentreren op ut2k4 of een ander spel wat geld opbrengt

Ik draai ook winxp, loopt hier prima.
persoonlijk vind ik dat je hier dus onzin praat.
er bestaat ook nog zoiets als " service "
dat mensen achteraf denken : " damn , epic brengt gewoon nog een patch uit, doen ze toch goed "

en al krijgen ze er geen geld voor, iemand bij de toonbank doet toch ook een papiertje om je kado als je iets koopt ?

iets verder kijken dan je neus lang is, het is ook een stukje marketing en reclame voor epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

Exterazzo

Qeasy

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:31:
[...]

omdat er nog steeds mensen zijn die geen leete bak hebben om goed; ut(2003) te kunnen spelen ?

of omdat er mensen zijn die dit spel gewoon nog steeds supergaaf vinden, maar die het niet kunnen draaien omdat ze winxp draaien of gewoon (te) nieuwe videokaarten hebben ?

om eerlijk te zijn ik speel nog steeds ut (inmiddels bijna 5 jaar) en mocht ik een nieuwe pc halen waarop mijn game niet draait, zou ik ook gek worden

just my 2 cents
UT != Unreal. Unreal is ook meer een singleplayer game. En met UT heb ik nooit problemen (dat spel ik ook nog iedere week) :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exterazzo schreef op 16 januari 2004 @ 15:44:
[...]
UT != Unreal. Unreal is ook meer een singleplayer game. En met UT heb ik nooit problemen (dat spel ik ook nog iedere week) :)
unreal bedoel ik ook, maar het ging om het principe ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Signed.

Vind het wel idioot eigenlijk dat ze een enorm good verkocht spel niet goed afleveren kunnen.
Je hebt het gekocht en dan ook eigenlijk wel recht op een degelijk te spelen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 16 januari 2004 @ 15:42:
Beetje lame om dingen te vragen voor iets waar heel veel mensen nog geeneens betaald voor hebben.
Je gaat steeds meer wartaal uitslaan. Omdat andere mensen misschien illegaal aan hun versie gekomen zijn mogen mensen zoals ik, die er wel voor betaald hebben, niet om een patch vragen van jou. De wereld wordt steeds gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Done! MedeTweakers moet je steunen ook al speel je het spel zelf niet ;)

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BachW schreef op 16 januari 2004 @ 15:59:
Done! MedeTweakers moet je steunen ook al speel je het spel zelf niet ;)
helemaal mee eens, alleen ging het mij meer om de mensen die het nog steeds tof vinden om een old-skool game te spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik hoop dat ze iets aan het geluid doen, verder draait het hier perfect onder XP :)
Het geluid kraakt afentoe een beetje ofzo, beetje vreemd.
Unreal vind ik voor Co-op nog steeds heel koel :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:43:
[...]

persoonlijk vind ik dat je hier dus onzin praat.
er bestaat ook nog zoiets als " service "
dat mensen achteraf denken : " damn , epic brengt gewoon nog een patch uit, doen ze toch goed "

en al krijgen ze er geen geld voor, iemand bij de toonbank doet toch ook een papiertje om je kado als je iets koopt ?

iets verder kijken dan je neus lang is, het is ook een stukje marketing en reclame voor epic.
Ja bij de toonbank doen ze er een papiertje om, heel goed gezien van je.
En epic heeft patches uitgebracht.
Als jij zomaar met iets naar een winkel gaat, 3 jaar nadat je het gekocht hebt en zegt doe hier eens een papiertje om, doen ze dat dus ook niet zomaar he.
Epic heeft al zat gedaan voor een hoop mensen die de community hebben verneukt, laat ze zich lekker op ut2k4 concentreren.

[ Voor 4% gewijzigd door Freak op 16-01-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 16 januari 2004 @ 16:34:
[...]

Ja bij de toonbank doen ze er een papiertje om, heel goed gezien van je.
En epic heeft patches uitgebracht.
Als jij zomaar met iets naar een winkel gaat, 3 jaar nadat je het gekocht hebt en zegt doe hier eens een papiertje om, doen ze dat dus ook niet zomaar he.
Epic heeft al zat gedaan voor een hoop mensen die de community hebben verneukt, laat ze zich lekker op ut2k4 concentreren.
ik denk dat we hier een meningsverschil hebben en dat we daar beide niet van afwijken, maar ik accepteer jouw mening wel, hopelijk jij de meine ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem getekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:37:
[...]

ik denk dat we hier een meningsverschil hebben en dat we daar beide niet van afwijken, maar ik accepteer jouw mening wel, hopelijk jij de meine ook ;)
Ik snap wel dat veel mensen het willen van epic, maar imo zou er dan ook iets tegenover moeten staan, want die mensen werken niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Epic heeft ook wel eens gratis bonuspacks uitgebracht met nieuwe models, en nieuwe maps e.d. Daarvoor kregen ze ook geen geld, er zijn zelfs 4 bonus packs geweest voor UT. Nooit geschoten is altijd mis. Ik schat echter de kans wel heel klein in dat je bug fixes krijgt overigens.

Zelf heb ik Unreal1 nog nooit gespeeld, maar wil dat nog wel eens doen :). UT is het enige spel wat ik speel, en het blijft gewoon super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Topicstarter
Tha_Freak schreef op 16 januari 2004 @ 16:42:
[...]

Ik snap wel dat veel mensen het willen van epic, maar imo zou er dan ook iets tegenover moeten staan, want die mensen werken niet gratis.
Patches behoren eigenlijk gratis te zijn. je hebt immers betaald voor een spel en dan mag je ook verwachten dat het goed werkt. Ik heb Unreal, Unreal Gold, Return to NaPali mission pack en Unreal Tournament GotY allemaal legaal.

Maar omdat ik zelf server admin ben, ben ik zelfs bereid om te betalen voor een nieuwe patch of nieuwe versie als het de problemen oplost.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik ga ervan uit dat iedere fanatieke Unreal-fan het spel al speelt in OpenGl met de compressed textures van cd2 van UT maar voor degene die dat nog niet doen is hier de link: http://www.oldunreal.com/patch.shtml

Beeldkwaliteit is top en de performance ook op een 1280x960x32 resolutie en 4xFSAA en 8xAF op een Radeon 9800 Pro. Verder ook gewoon stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Dracul schreef op 17 januari 2004 @ 09:39:
Ik ga ervan uit dat iedere fanatieke Unreal-fan het spel al speelt in OpenGl met de compressed textures van cd2 van UT maar voor degene die dat nog niet doen is hier de link: http://www.oldunreal.com/patch.shtml

Beeldkwaliteit is top en de performance ook op een 1280x960x32 resolutie en 4xFSAA en 8xAF op een Radeon 9800 Pro. Verder ook gewoon stabiel.
hmm, dat is al eens eerder geprobeerd zonder succes
maar goed, unreal1 is nog wel altijd het beste multiplayer spel ooit IMHO dus tekenenen zal ik

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Tis wel logisch dat EPIC geen patches meer uitbrengt voor een spel dat 7 jaar oud is, het levert geen geld meer op.
Je kunt het ook een beetje (een beetje zeg ik !!!!!) vergelijken met Microsoft die geen ondersteuning meer geeft voor Windows 95................. :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Signed.
Kom maar op met die patch _/-\o_ *D !

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~geste069/GoT/UnrealCD.jpg
Mijn eigen originele Unreal en missionpack CD's :9

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Getekend :D

Zoals hierboven al geschreven, voor een medetweaker doe je alles ;-)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik teken wel voor jullie, maar ik denk persoonlijk niet dat Epic zich nog op zo'n oud spel zal storten, ook de mod community voor Ut is niet zo groot om er nog een fix voor uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
*signed*

Ik heb hem hier ook nog ergens liggen

Tijdje geleden bij de free-rec geplukt voor €5 :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Tyrian schreef op 16 januari 2004 @ 14:30:
Een groep Unreal (1) spelers en server administrators heeft een petitie gestart om Epic over te halen om een nieuwe patch voor Unreal te maken. Er zitten nog altijd veel bugs in het spel die crashes (General protection fault), compatibiliteitsproblemen (226/Gold problematiek) en beveiligingsproblemen (DoS) veroorzaken.

Ik wil iedereen die het eens is met de inhoud van deze petitie vragen om hem te ondertekenen. Dankjewel.
oh please. Om de haverklap wordt er maar weer een petitie gestart om developers of andere instanties ertoe te bewegen iets te doen. Sinds er ooit een succesvolle petitie is geweest om een developer een patch te laten uitbrengen (ik kan me even niet meer herinneren of dat Blizzard was met een patch voor WarCraft 2, of Epic met een patch voor Unreal), schieten die dingen als paddestoelen uit de grond. Maar het is tot nu toe slechts bij 1 succesvolle petitie gebleven, bedenk je dat wel. Want nadat die developer alsnog een patch had uitgebracht, werd die patch vervolgens zelden gedownload.

Ten eerste kan ik je verzekeren dat zo'n petitie geen enkele zin heeft. Denk je dat Epic een aantal totaal anonieme personen serieus gaat nemen? Bovendien is Unreal al 7 jaar oud en er zijn al een aantal patches voor geweest. Het houdt een keer op, die 100 piek die je er toen voor betaald hebt geven je geen recht op eeuwige support. Zo simpel is het gewoon.

Ten tweede, niet om te flamen maar ik vind het wel een beetje zielig. Je probeert op een erg gemakzuchtige manier de developer onder druk te zetten om zich naar jouw wensen te schikken? Dat vind ik niet echt een sociale gang van zaken.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Pagina: 1