Tyrian schreef op 16 januari 2004 @ 14:30:
Een groep Unreal (1) spelers en server administrators heeft een
petitie gestart om Epic over te halen om een nieuwe patch voor Unreal te maken. Er zitten nog altijd veel bugs in het spel die crashes (General protection fault), compatibiliteitsproblemen (226/Gold problematiek) en beveiligingsproblemen (DoS) veroorzaken.
Ik wil iedereen die het eens is met de inhoud van deze petitie vragen om hem te
ondertekenen. Dankjewel.
oh please. Om de haverklap wordt er maar weer een petitie gestart om developers of andere instanties ertoe te bewegen iets te doen. Sinds er ooit een succesvolle petitie is geweest om een developer een patch te laten uitbrengen (ik kan me even niet meer herinneren of dat Blizzard was met een patch voor WarCraft 2, of Epic met een patch voor Unreal), schieten die dingen als paddestoelen uit de grond. Maar het is tot nu toe slechts bij 1 succesvolle petitie gebleven, bedenk je dat wel. Want nadat die developer alsnog een patch had uitgebracht, werd die patch vervolgens zelden gedownload.
Ten eerste kan ik je verzekeren dat zo'n petitie geen enkele zin heeft. Denk je dat Epic een aantal totaal anonieme personen serieus gaat nemen? Bovendien is Unreal al 7 jaar oud en er zijn al een aantal patches voor geweest. Het houdt een keer op, die 100 piek die je er toen voor betaald hebt geven je geen recht op eeuwige support. Zo simpel is het gewoon.
Ten tweede, niet om te flamen maar ik vind het wel een beetje zielig. Je probeert op een erg gemakzuchtige manier de developer onder druk te zetten om zich naar jouw wensen te schikken? Dat vind ik niet echt een sociale gang van zaken.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.