Toon posts:

[XBOX]Ranking probleem Topspin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een terechte reprimande van een mod, dit onderwerp maar hier geplaatst... (ik was zo verknocht aan Spielerij - Games en Discussies, dat ik dit onderwerp was vergeten |:( 8)7 )... MAAR:

Ik speel al een tijdje Topspin (single en dubbel) en eens in de zoveel potjes worden de stats gereset, waardoor ik of we weer op 0 (ja nul!!) punten staan.

Ik/we word/worden hier een beetje gek van.

Vanavond dus weer m'n player op +140 (rond de 2.500e plaats) gezet en 1 potje later sta ik na een winstpartij ineens weer op +14 (rond de 9.000e plaats).

Het maakt niet uit of ik officiëel of exhibition speel, bij beiden heb ik hetzelfde probleem (dus ook bij dubbels).

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing???!??!?!?

Ik/wij word/worden hier gek!!

Verwijderd

Er zijn op dit moment wat probleempjes met cheaters/server van Top Spin, zodoende dat er aan oplossing gewerkt wordt, en noodzakelijk de stats gereboot moet worden....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 14:15:
Er zijn op dit moment wat probleempjes met cheaters/server van Top Spin, zodoende dat er aan oplossing gewerkt wordt, en noodzakelijk de stats gereboot moet worden....
Maar wat ik dan niet begrijp is dat de top van de ranking nooit wordt gereset :?

Als ik weer eens op nul kom, zie ik anderen nog wel op 900-1300 punten in de top van de ranglijst. Waarom worden zij dan niet gereset!??!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op, er zijn volgens mij zat mensen die online Topspin spelen...
Niemand hier enige opmerking over?!?

Verwijderd

Topicstarter
Laatste bump hier, anders ga ik er vanuit dat niemand hier Topspin speelt...

Vandaag weer ff geprobeerd en ik werd bijna na elk potje gereset.

toen ik een keer een potje verloor (en dat gebeurt wel vaker hoor...), stond ik op -71.
Ging ik bij de rankings kijken, stond er 1 wedstrijd gespeeld, -71 punten.... Lijkt me best knap....

Verwijderd

Misschien, Microsoft mailen? De game maker mailen :? Zo te merken hebben andere er geen last van B)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb wat feedback gevonden via Deze link naar het Xbox forum.
Pagina: 1