Na een terechte reprimande van een mod, dit onderwerp maar hier geplaatst... (ik was zo verknocht aan Spielerij - Games en Discussies, dat ik dit onderwerp was vergeten
)... MAAR:
Ik speel al een tijdje Topspin (single en dubbel) en eens in de zoveel potjes worden de stats gereset, waardoor ik of we weer op 0 (ja nul!!) punten staan.
Ik/we word/worden hier een beetje gek van.
Vanavond dus weer m'n player op +140 (rond de 2.500e plaats) gezet en 1 potje later sta ik na een winstpartij ineens weer op +14 (rond de 9.000e plaats).
Het maakt niet uit of ik officiëel of exhibition speel, bij beiden heb ik hetzelfde probleem (dus ook bij dubbels).
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing???!??!?!?
Ik/wij word/worden hier gek!!
Ik speel al een tijdje Topspin (single en dubbel) en eens in de zoveel potjes worden de stats gereset, waardoor ik of we weer op 0 (ja nul!!) punten staan.
Ik/we word/worden hier een beetje gek van.
Vanavond dus weer m'n player op +140 (rond de 2.500e plaats) gezet en 1 potje later sta ik na een winstpartij ineens weer op +14 (rond de 9.000e plaats).
Het maakt niet uit of ik officiëel of exhibition speel, bij beiden heb ik hetzelfde probleem (dus ook bij dubbels).
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing???!??!?!?
Ik/wij word/worden hier gek!!