Ik vraag me af, met positioning: fixed; kan je een div "laten staan" op je pagina, zodat die niet meescrollt. Dit heb ik al eens gezien op een site van W3 en dat staat ook in de CSS 2 Specification die ik nu even diagoneel overlees. Ik heb het ook net geprobeerd op een site en het werkt perfect behalve ... in MS Internet Explorer 6. Ik weet niet van oudere versies van MSIE of die het doen, waarschijnlijk niet. Dus vroeg ik me af, is er een alternatief? Of een hack om het in alle browsers te forceren?
(ik heb gesearcht en wel wat topics gevonden waarvan één uit 2001, toch beetje héél oud en daar stond ook geen oplossing in, en in de andere topics stond ook niets, maar misschien is er nu wel al een oplossing of hack?)
edit: de div moet daarom niet noodzakelijk fixed zijn in MSIE maar hij moet er op zijn minst wel staan
Desnoods meescrollend ... maakt niet uit.
(ik heb gesearcht en wel wat topics gevonden waarvan één uit 2001, toch beetje héél oud en daar stond ook geen oplossing in, en in de andere topics stond ook niets, maar misschien is er nu wel al een oplossing of hack?)
edit: de div moet daarom niet noodzakelijk fixed zijn in MSIE maar hij moet er op zijn minst wel staan
[ Voor 11% gewijzigd door F97 op 16-01-2004 14:02 ]