Toon posts:

CD-Mp3 ripper

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor het toevoegen van muziekbestanden in mijn zojuist aangeschafte programma Flip Album Pro moet ik gebruik maken van een programma dat CD's met audiokan omzetten in MP3 bestanden.
Van het internet heb ik wel drie verschillende programma's gedownload en geïnstalleerd maar maar bij ieder programma krijg ik de melding : "please insert an Audio Cd" ondanks dat ik (uiteraard) een Cd met muziek in de speler dan wel de brander van mijn pc hebt geschoven.
Overigens vindt mijn programma Windows Media Player feilloos de betreffende audio CD en speelt deze probleemloos af.
Volledigheidshalve vermeld ik hierbij dat ik met W98 2nd ed. werk en mijn pc heeft
een Pentium II processor, een hd met 19 Gigabyte (vrij), 128 Mb RAM geheugen en een videokaart.
Weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?
Bij voorbaat dank voor d emoeite,

met vriendelijek groet,

George Tjepkema (vakfotograaf)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke drie programma's heb je geprobeerd?

Waarom probeer je niet EAC? Daarbij heb je dan ook de LAME mp3 encoder nodig. Met deze twee kreten zoeken bij google gaat je een stuk verder helpen. :)

Daarnaast is dit stukje uit de FAQ ook handig:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door BtM909 op 16-01-2004 13:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Dit moet je wel op weg helpen :) Je directe probleem lijkt gerelateerd aan ASPI, maar open het linkje even. Goed lezen.

[ Voor 36% gewijzigd door CmdrKeen op 16-01-2004 13:47 ]

Bloed, zweet & koffie

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
* Chillz gebruikte altijd FreeRipMp3
simpel prog'je :)

nu gebruik ik dB-PowerAmp-Music converter
omdat ik daarmee ook wma kan schrijven :)

Leeg - Sinds 20180907

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Misschien _zware overkill_ maar wat altijd heeft gewerkt bij mij (oook bij wat ASPI probs) is iTunes van Apple. Converteert naar Mp3 & Aac (mocht je willen...)

Heeft een ontztettend gebruikersvriendelijk interface, werkt zeer snel en simpel.

Hier: http://www.apple.com/itunes/download/

Succes er mee!

HENG HENG

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je graag snel en goed no-nonsense wilt rippen is Audiograbber (shareware) een van de beste - en oudere - programma's hier voor. Probeer een aantal van de suggesties, dan zal het echt wel lukken :)
Pagina: 1