Toon posts:

progg. nieuwsgroepen ???

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem ik heb moeite met goede progg. vinden voor nieuwsgroepen ik heb er al diverse geprobeerd maar de juiste vinden valt niet mee

Grabit = heel mooi en duidelijk maar heeft moeite met grote groepen :'(

Agent Forte = bagger

Newsbin Pro = mooi en duidelijk maar die werkt niet echt lekker vind ik mijn HDD staat NOOIT stil als ik dat progg gebruik en volgens mij haalt heeft die ook problemen met grote groepen

dit is allemaal vanuit mijn ervaringen en dit zijn dus ook geen conclussies over de programmas maar een mening, zijn er nog mensen die tips hebben of andere software willen aanbevelen ?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:41
http://www.binaries4all.nl/

staat alles wat je wilt weten....

wijze woorden

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er is net een topic over Usenet clients geweest: [Discussie] Usenet clients & hun features. Daarin vind je vast wel bruikbare informatie. Let wel dat je een duidelijk onderscheid maakt tussen binary en text clients. Hoewel de meeste Usenet clients beiden kunnen, zijn ze doorgaans geoptimaliseerd voor één van beiden. De Forté Agent die je vernoemt bijvoorbeeld is een uitstekende nieuwslezer voor tekstgroepen, maar loopt qua gebruiksgemak natuurlijk ver achter op specifieke binaire nieuwslezers wat betreft het downloaden van bestanden.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik gebruik zelf vrijwel nooit nieuwsgroepen maar een vriend van me vrijwel constant...hij gebruikt newsreactor, en was er zo tevreden over dat hij het progje zelfs gekocht heeft.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ik gebruik newseecher

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Precies, daar moest ik ook gelijk aan denken :)
Topicstarter, ga daar maar eens doorheen lopen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.