Toon posts:

[tv-out]geen secundaire monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce mx440-8x (AGP), alle stuurprogs goed geinstalleerd, aangesloten op mn tv, maar hij herkent geen secundaire monitor. Heb alles al geprobeerd wat in de "grote tv-out topic" staat, maar helpt niet. Ook TV-tool herkent geen secundaire monitor. Hoe krijg ik m aan de praat? Tips?
Heb al ge-searcht trouwens...

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
De grote tv-out FAQ

dan heb je dit ook gezien 8)

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:55
Zat ik idd ook aan te denken, voor een extended desktop ben je een kaart nodig die 2 gpuŽs heeft of 2 kaarten.

Als je helemaal geen beeld krijgt op de tv heb ik je probleem verkeerd begrepen maar daarover is wel heel veel te vinden denk ik.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:26

KneoK

Not in a million lightyears

ReallyStupidGuy schreef op 16 januari 2004 @ 12:34:
[...]

Zat ik idd ook aan te denken, voor een extended desktop ben je een kaart nodig die 2 gpuŽs heeft of 2 kaarten.

Als je helemaal geen beeld krijgt op de tv heb ik je probleem verkeerd begrepen maar daarover is wel heel veel te vinden denk ik.
Nee, je hebt bij voorkeur 2 RAMDACs nodig, zodat je afzonderlijke desktops kunt gebruiken (de ene 1024x768x32 op 120Hz en de andere op 640x480x8 op 60Hz bijvoorbeeld...) in plaats van 1 tegelijk.

Topicstarter >>> Heb je met bijvoorbeeld TV Tool ook geprobeerd om de tv out te forceren ? Staat ergens een optie voor in TV Tool. Daarna moet je even rebooten en dan wordt de tv uitgang meestal wel aangezet...

Verwijderd

Topicstarter
hmm... heb m geforced, daarna rebooten, maar t werkt nog steeds niet.. iemand nog tips???

thnx

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:26

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 13:22:
hmm... heb m geforced, daarna rebooten, maar t werkt nog steeds niet.. iemand nog tips???

thnx
Heel toevallig dat ik gisteravond met hetzelfde probleempje zat bij iemand, maar daar lukte het allemaal na het forceren.
Je moet uiteraard NA het forceren en de reboot naar je display properties gaan om je beeld naar de TV te verzetten (die optie zou nu niet meer grijs moeten zijn).

Weet je overigens zeker dat je de goede uitgang (als je bv. ook een tv-in hebt) op je videokaart hebt gepakt (klinkt heel dom, ik weet het, maar gisteravond bleek na het forceren het ook nog niet te werken. Die maat van mij had dus alles al geprobeerd, behalve de UITgang. Zijn kabeltje zat doodleuk in een INgang).

Hoe sluit je de tv trouwens aan ? Direct met S-Video, via SCART of via de composite ?
Pagina: 1