[HTML] Autocomplete beinvloeden - vCard informate aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem waar ik na lang struinen op het internet nog niet uitkom..

Ik wil een text-input maken, waarbij je, als je iets intypt, de autocomplete functie wordt ingeschakeld word, en in plaats van de waardes die al s in de geschiedenis zijn ingevuld, er gegevens uit een database of whatever wordt gehaald en deze gebruikt worden in de autocomplete.
Als ik het goed begrijp maakt autocomplete gebruik van zogenaamde vCards.. en kan je die op een of andere manier aanpassen (de woorden die afgemaakt moeten worden erin zetten)

iemand een idee?

musica | fotografica | amalia

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

mulder

ik spuug op het trottoir

Autocomplete en vCard zijn 2 TOTAAL verschillende dingen. vCards zijn digitale businesscards.

oogjes open, snaveltjes dicht

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 22:43

JQR

misschien is dit iets:

Linkje

een inputfield die zelf de waardes aanvult.. de waardes kun je uit een db halen :)

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
Als ik op http://msdn.microsoft.com...orms/autocomplete_ovr.asp kijk dan komen ze met allemaal vCards

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
JQR schreef op 16 januari 2004 @ 12:07:
misschien is dit iets:

Linkje

een inputfield die zelf de waardes aanvult.. de waardes kun je uit een db halen :)
Hee hier heb ik wel iets aan. mooiste zou zijn als ik er nog zo'n veldje onder krijg met meer opties als je bijv. alleen de 'b' intikt.. maar dit is in ieder geval iets.
Bedankt :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 00:01

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat is wat anders dan waar jij het over hebt. Op die pagina hebben ze het vooral over een extra attribuut zodat de auto aanvuller het soort veld kan achterhalen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• 2nosedt

2nosedt

Music-addict

Topicstarter
Janoz schreef op 16 januari 2004 @ 12:20:
[...]

Dat is wat anders dan waar jij het over hebt. Op die pagina hebben ze het vooral over een extra attribuut zodat de auto aanvuller het soort veld kan achterhalen.
Ow ik dacht dat z'n vCard een soort van opslag-object is waarin alle waardes instaan die al eerder zijn ingevoerd

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

HTML, buren, kick over schutting etc. :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1