Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Waarom switch je tussen beidde, ik heb altijd mijn tv aangesloten op mijn tv out, het is een kloon (kan je instellen), met res van 800x600 en me beeldscherm op 1280x1024...volgens mij zou je geen problemen meer moeten hebben als je je beeldscherm instellingen op kloon gooit...
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
Ja ik heb Nview en in Nview het ik een toetsencombinatie gemaakt om te switchen naar de tv ( wist geen andere mogelijkheid) alleen zodra ik weer naar de monitor switch is de resolutie terug gezet naar 640x480. Ik kan alles wel weer aanpassen maar zodra er geswitched wordt is de resolutie weer 640x480. Dit gebeurd bij 4 verschillend driver versies. op dit moment staat versie 52.10 erop.
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
De FX5200 heb ik nog niet in deze situatie getest, maar bij mijn MX440-8x werkt het prima als ik mijn desktop kloon naar de tv-out (dus op beide schermen zelfde beeld
). Ik werk onder WinXP Pro SP1 met Detonator 53.03. Bij eerdere Detonator versies had ik soortgelijke problemen als TS: bij overschakelen verloor driver de refreshrate instelling (soms ook resolutie) van de CRT.
zo gek vind ik dit niet.....
het lijkt mij niet dat de drivers de instellingen op verschillende beeldschermen onthouden.
Als je een primair beeldscherm ineens vervangt, en het zou de voorgaande resolutie niet aankunnen, zou je dus een zwart beeld houden. Dankzij een automatische respons op het niet verschenen beeldscherm, wordt de resolutie teruggedraaid, meestal is dit best handig, maar in dit geval dus niet.
zodra de 640x480 instelling dus is aangenomen door de drivers, waarom zou hij dan bij een terugswitching van beeldscherm, waarop die resolutie ook draait (640x480 dus) toch van resolutie veranderen?
maar al met al..... ik heb geen oplossing voor je. Ik denk dat dit systeem van automatisch terugschroeven van resolutie er al een hele tijd is, en dus met de drivers van een paar stappen geleden niet te verhelpen is
het lijkt mij niet dat de drivers de instellingen op verschillende beeldschermen onthouden.
Als je een primair beeldscherm ineens vervangt, en het zou de voorgaande resolutie niet aankunnen, zou je dus een zwart beeld houden. Dankzij een automatische respons op het niet verschenen beeldscherm, wordt de resolutie teruggedraaid, meestal is dit best handig, maar in dit geval dus niet.
zodra de 640x480 instelling dus is aangenomen door de drivers, waarom zou hij dan bij een terugswitching van beeldscherm, waarop die resolutie ook draait (640x480 dus) toch van resolutie veranderen?
maar al met al..... ik heb geen oplossing voor je. Ik denk dat dit systeem van automatisch terugschroeven van resolutie er al een hele tijd is, en dus met de drivers van een paar stappen geleden niet te verhelpen is
Hoe doe ik dat dan?koraks schreef op 16 januari 2004 @ 17:53:
De FX5200 heb ik nog niet in deze situatie getest, maar bij mijn MX440-8x werkt het prima als ik mijn desktop kloon naar de tv-out (dus op beide schermen zelfde beeld). Ik werk onder WinXP Pro SP1 met Detonator 53.03. Bij eerdere Detonator versies had ik soortgelijke problemen als TS: bij overschakelen verloor driver de refreshrate instelling (soms ook resolutie) van de CRT.
Pagina: 1