Hmmz... Het schijnt dat me hier ook in mag gaan mengen sinds ik ook een "geforce fx 5600 128 mb" van ?Xpert Vision? (ik heb via google uren zitten/liggen zoeken maar ik heb nog niks gevonden over dit merk) heb met een standaard clock van 325/500 heb met een klein koelertje erop en ik heb em sinds begin al overgeclockt met powerstrip naar 360/550.
Nu het verschil is bezig ben met allemaal info opzoeken over de "zeer" langzame kaart waar je verder praktisch toch wel alles goed op kan spelen. (redelijke fps in Need for speed Underground met alles op Full/High en natuurlijk Unreal Tournament 2k3 alles op full/high)
Heb ik nou ff geluk dat ik een zeer informatieve site (met mijn stomme kop heb weggeklikt) had gevonden waar alle clocks stonden met ook van deze kaart maar in de faq kan ik nix over de fx5600 en ook over de radeon 9600 niks vinden.
Nog een klein verschil is dat ik nogal niet ben "opgelicht", want ik heb deze kaart voor een leuk prijsje van 110 euro's gekocht.
Maar verder is het echt geen monsterkaart want ik haal bij het benchen in 3dmark01 net 8500 en 3dmark2k3 net 2400/2500.
Natuurlijk kan ik wel die kaart overclocken maar helaas is die coolertje wel een beetje klein en heb ik gehoord dat sommige kaarten na twee weken al stuk gingen.
Tip: ga gewoon ff spelen met het programma powerstrip en verhoog het beetjes bij beetjes en kijk in spellen of benchmarken of je al iets verkeerd ziet gaan in het beeld (artifacts) en zet het dan een beetje lager.
p.s. kweet het is een stuk lange tekst met weinig info, maar je hoort hier zo weinig over deze kaart dus ik stortte ff mijn digitale hart uit.