Toon posts:

hulp bij installeren Pioneer DVR-A06D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik heb via een actie een OEM versie verkregen van de Pioneer DVR-106D, er zat dus verder helemaal niks bij (drivers oid)
Ik heb hem ingebouwd, en bij het starten van de PC word er nieuwe hardware gevonden (Windows XP Home) door op volgende te drukken vraagt ie vervolgens om eventuele bij het produkt meegeleverde CD of diskette in de PC te steken om de hardware te installeren ??
Maar die heb ik dus niet !
In apparaatbeheer staat ie dus vermeld met een geel uitroepteken.

Wie kan mij verder helpen
Bij voorbaat dank
John van Gils

• Thuggy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Thuggy

high

Ben niet zeker of dit helpt maar proberen kan altijd. :P

Verwijder em uit je apparaatbeheer en voeg onderstaand eens toe aan je register(maak eerst een backup!).

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-

hierna even rebooten.

Verwijderd

misschien dat je windows update eens moet draaien voor niet-kritische updates. zou kunnen dat daar de driver tussen staat, want bij mij installeerde windows hem automatisch.

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
SP1 al geinstalleerd? Heb zelf ook die pioneer en werkt als een trein (meestal).

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,
alvast bedankt voor jullie reactie, ik heb het apparaat nu een keer losgekoppeld, en na een reboot weer aangesloten, hij staat nu wel netjes in apparaatbeheeer (zonder uitroepteken) hij word ook door bv. NERO herkend.
Maar bij elke reboot komt XP met het scherm van "nieuwe hardware gevonden" !?
Zegt dit iemand misschien iets??
(alle updates uitgevoerd)
John

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:33

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kijk eens naar de drivers van je I/O controllers, je hebt kans dat deze verouderd zijn, en daardoor je DVR steeds opnieuw herkend wordt.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik ben er nog niet helemaal, (of helemaal nog niet) uit :P
de brander staat dus nu netjes in apparaatbeheer word door alle applicaties herkend en brand als een "tierelier", ...... wat wil je nog meer zul je zeggen.
Ik kan een gebrande DVD alleen benaderen als hij in de brander ligt, of er nu een film opstaat of data dat maakt niks uit als ik hem in mijn DVD-Rom leg word de schijf niet herkend??
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik een RW gebruik ??
Als ik de brander gebruik om een gewone CD te branden is er niks aande hand CD-R of CD-RW zijn in allebei de apparaten te zien.

Heeft iemand een tip voor me?
Pagina: 1