jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
fsb hoger: alles sneller, met name het geheugen
multiplier hoger: alleen de cpu sneller
WEBN & chill (@IBKR)
I know, dus met de FSB zo hoog mogenlijk gaan. En de rest met de multiplyer?Op maandag 11 december 2000 20:26 schreef DeadKennedy het volgende:
fsb hoger: alles sneller, met name het geheugen
p.s. ik heb 'm nu volgens mij goed lopen 800@105x9.5 1GHZ!!!!!
He tony wil die bij jou ook niet op 10x100?
ehm, eerst niet. Maar nu staat de core op 1.85V en nu loopt ie (Volgens mij) goed op 10x100Op dinsdag 12 december 2000 21:48 schreef Albinoraptor het volgende:
He tony wil die bij jou ook niet op 10x100?
Ik heb net 1 uurtje Hitman gedaan en een paar keer 3D-Mark gedraaid. Alles ging Prima!
Alleen wilde ik de FSB graag ook omhoog gooien, maar dan doet ie een beetje vreemd.
Typefoutje...
Ja als ik fsb omhoog gooi, gaat hij ook rare dingen doen.(nou ja wil niet opstarten
).
En jij dislectisch(goed geschreven:)), ben ik ook.
En jij dislectisch(goed geschreven:)), ben ik ook.
Ik heb ook fsb geprobeerd in het begin, maar ik heb SB Live, en die wil dat absoluut niet... wordt al gek bij een beetje verhoging... staat SB Live bekend om, hogere fsb vindt ie niet lekker
.... Ik weet het ook niet
Aha, een broederEn jij dislectisch(goed geschreven), ben ik ook.
Ik ken de FSB wel op 110 zetten, alleen kapt 3D-Mark ermee. Voor de rest niks vreemds gezien nog.
Maar alles moet het gewoon goed doen.
Dan maar 1GHZ*D op 100Mhz FSB.
Verwijderd
Ja leuk, standaard multiplier x 110 wil absoluut niet zeggen dat FSB van 110 ook werkt met veel hogere muliplier, ik denk dat je dat echt wel kunt vergeten, of heb je waterkoeling?
Verhoog eerst maar de muliplier en een beetje de FSB,.en dan steeds iets hoger totdat je niet meer verder kan.
Verhoog eerst maar de muliplier en een beetje de FSB,.en dan steeds iets hoger totdat je niet meer verder kan.
Nou zonder de multiplier te verhogen deed ie ook al wazig merkte ik.Op woensdag 13 december 2000 22:29 schreef CB het volgende:
Ja leuk, standaard multiplier x 110 wil absoluut niet zeggen dat FSB van 110 ook werkt met veel hogere muliplier, ik denk dat je dat echt wel kunt vergeten, of heb je waterkoeling?
Maar ik hou het wel op alleen multiplieren
Ik wil het ook op multiplier houden, want volgens mij kan mijn Radeon niet goed tegen FSB ocing. Want eerst kon ik hem op 109 zetten en nu al bij 103 gaat dat ding raar doen.
9.5x110 = 1045
Kan sneller zijn dan 10.5x100 = 1050
maar dan moeten je insteekkaarten het wel trekken natuurlijk
benchen, testen, meer benchen en dan zien
Kan sneller zijn dan 10.5x100 = 1050
maar dan moeten je insteekkaarten het wel trekken natuurlijk
benchen, testen, meer benchen en dan zien
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Pagina: 1