[g550] DualHead (Multi-Display mode) perikelen

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb dus net een G550 in m'n computer gestopt en 2 monitoren erop aangesloten. Maar er zijn nog wat haakjes en oogjes waar jullie misschien een oplossing voor hebben.
  • Als ik Alt+Tab doe, komt dat schermpje over de twee monitoren verdeeld.
  • Popup-menu's en gewone menu's (ook het startmenu) kunnen ook voor een deel op de ene en voor een deel op de andere monitor terecht komen.
  • De taakbalk is één groot ding, verdeeld over de twee monitoren, terwijl ik liever de system tray op de primary monitor zou zien.
Ik heb alle convenience opties van de Multi-Display Options van Matrox Powerdesk aangezet, maar die helpen dus niet bij deze probleempjes.

日本!🎌

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

zoek eens naar ultra mon.
daar mee kan je heel makkelijk dual monitor dingen instelen.
echt werkt hemels. hij onthoud zelf waar je alle icoontjes neer zet en zelfs waar vensters om hoog komen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het werkte helemáál niet, maar dat kwam dus doordat ik Multi-Display in "same resolution and color palette for both displays" had staan. Dan detecteert ie maar één monitor. Nu vullen Windows en UltraMon elkaar dus prima aan.

1 klein dingetje nog, als ik in een van de monitors een venster maximaliseer, zie ik aan de rand van de andere monitor de rand van het gemaximaliseerde windowtje... niet echt storend, maar het oogt ook niet zo netjes.

日本!🎌

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

dit is met ultra mon of zonder ?
anders moet maar niet maximized werken maar het veld gewoon uit rekken tot de randen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Dat is met ultramon... ik kan me ook best voorstellen waarom ze dat randje niet wegkrijgen, maar zoals ik zei is het is niet echt storend ofzo.

日本!🎌