Als ik in wil loggen onder windows xp, krijg ik een foutmelding zonder teks, waarna ik op ja of nee kan klikken, het maakt niet uit wat ik aanklik, word meteen weer uitgelogd. Het lijkt erop dat alle administrator rechten om zeep zijn geholpen. Is er een manier waarop ik dit weer terug kan krijgen?
Is er iets veranderd sinds je dit probleem hebt?
(een harddisk bij geplaatst bijvoorbeeld) ?
Heb je nieuwe software of patches geinstalleerd?
Probeer anders een een system restore of opstarten in veilige modus.
Probeer anders een een system restore of opstarten in veilige modus.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Verwijderd
misschien dat je wat meer uitleg kunt geven, anders is de enige suggestie: opnieuw installeren. Bv:
- is er iets gebeurd wat dit kan verklaren? Heb je zelf iets gedaan, in de registry, windows bestanden verwijderd, heb je misschien een virus opgelopen.. etc etc
- is er iets gebeurd wat dit kan verklaren? Heb je zelf iets gedaan, in de registry, windows bestanden verwijderd, heb je misschien een virus opgelopen.. etc etc
System restore staat uit en in veilige modus kan ik er ook niet in, Er is geen hardware bijgeplaatst, het lijkt inderdaad op een virus ja. De vraag is nu hoe ik het weer terug kan krijgen. Heb ook al op microsoft technet gezocht maar zonder nuttig resultaat
Heb je al eens met een andere user aangelogd gehad?
Hangt je PC in een netwerk?
Zo ja - is die PC nog te pingen? Nog te benaderen vanaf een andere PC? Kan je dan eens vanaf die andere PC in de evenlog kijken van de kapotte PC ofdat daar iets spannends tussen staat?
Hangt je PC in een netwerk?
Zo ja - is die PC nog te pingen? Nog te benaderen vanaf een andere PC? Kan je dan eens vanaf die andere PC in de evenlog kijken van de kapotte PC ofdat daar iets spannends tussen staat?
Ja de pc is zo binnengekomen van een klant. Ik kan er met geen enkele gebruiker in komen. Hij hing daar op internet, hier niet meer in het netwerk omdat we niet weten om wat voor soort virus het gaat.
Pagina: 1