Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)
Verwijderd
Hoogst waarschijnlijk is het je overclocked cpu
[ Voor 13% gewijzigd door ScooBY_DoO op 16-01-2004 11:14 ]
Staat er bij jou toevallig ook een filename?
Ik weet niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat de TS die knipoog niet begrijpt, als ie al een warmteprobleem heeft, moet ie vooral de Vcore verhogenVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 11:13:
misschien is het wel handig als je meer vcore zet op je cpu. want zo te zien is ie niet stabiel genoeg
Kzie overigens nu pas datie geOCed heeft, hier kan een slot op, kan de TS zelf niet bedenken wat er mis is...
[ Voor 49% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-01-2004 11:16 ]
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Verwijderd
Verwijderd
Tijdens het draaien van memtest86 kwamen er soms een aantal en soms veel errors voorbij. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om 333 mhz geheugen in mijn systeem te zetten. Nu draai ik al maanden probleemloos.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
uhmm wacht evenb 320?vigilante888 schreef op 16 januari 2004 @ 11:34:
Mijn geheugen draait nu op 320mhz. De Vcore heb ik op 1.925 staan. Ik gebruik de onboard sound.
met een p4 800mhz?
[ Voor 23% gewijzigd door SonyEricsson op 16-01-2004 11:38 ]
Verwijderd
>pc2700? of 3200? of 2100 misschien?
Als je in het bezit bent van 3200 (dus 400 mhz) zou mij dit niet verbazen (zie reactie van 11:22)
WFvN schreef op 16 januari 2004 @ 11:23:
[search=IRQL NOT ENOUGH OR LESS]
Let erop dat er geen haakjes ( '(', of ')' ) in de query zitten, zonder dat ze gebruikt worden voor groepering.Voor meer informatie, zie de searchmanual.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
mijn godvigilante888 schreef op 16 januari 2004 @ 11:34:
Mijn geheugen draait nu op 320mhz. De Vcore heb ik op 1.925 staan. Ik gebruik de onboard sound.
zet die vcore naar beneed man
een northwood heeft het probleem dat als hij over de 1.75 v gaat dat hij in eens dood kan gaan (dus niets meer doen) is btw ook glijk weg gerantie
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
edit:
reset je hele bios maar eens inclusief dat voltage...
[ Voor 19% gewijzigd door Dark op 16-01-2004 11:49 ]
Verwijderd
En uiteindelijk was het mijn processor die was al stuk vanuit de winkel.
Voor dit soort problemen moet je veel geduld hebben en het zelf eerst uitvoerig testen dan de test resultaten posten als je er niet uitkomt.
Zeker weet je dat het een hadrware probleem is je moet alleen ff zoeken waar.
want dit kan een dag goed gaan of een week maar het kan ook maar een halfuurtje goed gaan en dan zit je mooi zonder proc
Game PC
Maar je snapt neem ik aan nu toch onderhand wel dat als je "raadselachtige fouten" krijgt en je aan het oc'en bent dat daar een link tussen is of niet?vigilante888 schreef op 16 januari 2004 @ 11:53:
Ik heb een vermoeden dat het mijn onboard 3Com gbit lan is. Die hebben hele brakke drivers. en die stammen ook uit 2001. alleen ze hebben nooit nieuwe drivers uitgebracht. Ik ga eerst een andere netwerk kaart ingooien.![]()
Dus mijn vraag is: waarom heb je in hemelsnaam niet eerst eens teruggeklokt om te kijken of dat je probleem oploste?
just my 2 cents
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
geloof me dit is niet verstandig je moet dit zo snel mogelijk doen.vigilante888 schreef op 16 januari 2004 @ 12:05:
lol, ik had vorige week hem zelfs op 1.975 staan. maar toen draaide mijn cpu op 3.30. Ik heb ook al geprobeert mijn ddr op 266mhz te laten draaien. helpt ook voor geen meter. Ik doe mijn vcore vanavond wel omlaag. hij staat nu op idle dus.
anders heb je de kans dat hij later gewoon kapot gaat.
laatste een stuk gelezen van een gast die hem een halve dag op 1.8 had staan een week er na was de proc dood.
Game PC
Verwijderd
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Dit topic is gesloten.
![]()