Toon posts:

Laden van MSN en Zonealarm duurt lang?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, dit is missch wel een van de vreemdste vragen die ik ooit gesteld heb.

Wat ik nu voor de tweede keer meemaak is dat als ik mijn pc opstart en wanneer Windows geladen is duurt het altijd minimaal een minuut voordat zonealarm en msn eindelijk eens opstarten.

Dat was voorheen niet het geval.

Heeft iemand van jullie hetzelfde gehad?
En zo ja hoe hebben jullie dat opgelost?

Alvast bedankt.

(Systeem specs hoeven toch niet bij dit topic?, ga er iig van uit dat het een 3200+ is 1 Gb RAM)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat heb je er al over uitgezocht voordat je dit topic opende? Dat scheelt namelijk oplossingen en ideetjes aandragen die je al hebt geprobeerd :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde sinds een paar weken. Zelfs internet explorer wil dan niet starten. Als ik een minuut of twee wacht dan komt ineens alles tegelijk. Applicaties die niets met internet doen werken wel direct. Heb jij dat ook?

Ik heb het vermoeden dat de computer op een IP adres van de DHCP server wacht en zolang niets met het internet kan doen. Zou dat het bij jou kunnen zijn?

• Laatst online: 11-05 10:38
2 netwerkaarten in de pc ?, geef allebei eens een vast ip.
Ik had nl het zelfde probleem en toen ik mijn 2de nic, die ik eigenlijk niet eens gebruik, een vast ip gaf was het over.

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 21:53
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 10:11:
Ik heb exact hetzelfde sinds een paar weken. Zelfs internet explorer wil dan niet starten. Als ik een minuut of twee wacht dan komt ineens alles tegelijk. Applicaties die niets met internet doen werken wel direct. Heb jij dat ook?

Ik heb het vermoeden dat de computer op een IP adres van de DHCP server wacht en zolang niets met het internet kan doen. Zou dat het bij jou kunnen zijn?
Heb je toevallig Sygate Personal Firewall 5.5 geinstalleerd?

Zo ja, lees dan dit topic op de sygate forums eens na.

Er staat (in een van de latere posts) een link naar een pre-release, die dat probleem zou moeten oplossen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 10:05:
(Systeem specs hoeven toch niet bij dit topic?, ga er iig van uit dat het een 3200+ is 1 Gb RAM)
Nee, systeemspecs hoeven niet maar bij een traagheids probleem is het natuurlijk wel gemakkelijk.

Echter, in je topic ontbreekt echt zo ongeveer alle zinvolle informatie die je maar kan hebben, zo ontbreekt het OS (er zijn meer dan 5 verschillende courante Windows versies), ontbreekt informatie over eventuele andere problemen (welke Virusscanner heb je bijvoorbeeld), ontbreekt informatie over wat je zelf al gezocht hebt (dit probleem is echt al vaker langsgekomen), ontbreekt informatie over wat je zelf al geprobeerd hebt (is het ook langzaam als je met een andere
user inlogt, is het ook langzaam in safemode), etc.

Kan je je topicstart nog eventjes aanvullen met gevraagde info ? :)

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59
Ik had dat probleem een tijdje geleden ook. Toen was al mijn ram weg.
Je vertelt weinig info, maar ik gebruikte Win Xp.

Ik denk dat het toch een virus is.

Verwijderd

Topicstarter
Kep WinXP, maar ik heb het ook in 98 gehad, dus ik neem aan dat het Windows Operated Systems voldoende is?

Verwijderd

Gebruik je Norton?
Dat zou het ook nog kunnen zijn.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

tankeriv,

Nee - die info is niet voldoende zoals ik al vroeg in mijn reply - die heb je schijnbaar niet gelezen.

Lees hem eens goed door en probeer opnieuw :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.