Toon posts:

AP 550 boot niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey!

Ik heb laatst via m'n werk een Compaq (ja, erg he?) Professional WS AP550 kunnen kopen... alles mooi en aardig, maaarrr. het ding boot helemaal niet, ik hoor geen "piepjes", er is geen monitor output, maar ik geloof dat de HD wel aanslaat.
Ik heb gechecked of alle kaarten er goed in zaten en dit was idd zo. Het is wel een server of netwerk pc geweest, dus ik dacht dat hij van het netwerk bootte, maar een opstart disk help niet...
Kan iemand me aub helpen???

mzzl

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

een ap550? toe maar :)

volgens mij maakt een ap550 helemaal geen geluid als ie start. is zoals de meeste compaqs een heerlijk stille machine maar het starten kan wel een tijdje duren vanwege de scsi kaart die erin zit.
weet je zeker dat ie geen video output geeft? al eens met een andere videokaart geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 december 2000 19:41 schreef /downtime/ het volgende:
een ap550? toe maar :)

volgens mij maakt een ap550 helemaal geen geluid als ie start. is zoals de meeste compaqs een heerlijk stille machine maar het starten kan wel een tijdje duren vanwege de scsi kaart die erin zit.
weet je zeker dat ie geen video output geeft? al eens met een andere videokaart geprobeerd?
geeft helemaal geen output, monitor krijgt wel een signaal, verder nix

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Nou stil zijn ze niet, een SCSI HDD die opspint hoor je echt altijd.
Je kan in de BIOS eens 'restore defaults' proberen. Heb ik vaker meegemaakt met die zogenaamde proffesional WS.
En probeer idd eens een ander AGP-kaartje.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve