Er is bij ons een exchange2000 ingericht. Met de inrichting is geen rekening gehouden met groei. Op de c partitie waarop het geinstalleerd is, is nog zo'n 300 MB vrije ruimte. Nu heb ik een nieuwe schijf gekocht en die wil ik mounten aan de c partitie. Kan dat? Win2000 zegt nl dat ik de partitie alleen kan mounten aan een nieuwe folder die ook nog leeg moet zijn. Mijn vraag is dan ook kan ik de nieuwe partitie mounten aan de c schijf?
Is het niet veel makkelijker om die schijf erbij te hangen, een nieuwe driveletter te geven, en dan de store (en evt de logs) te moven naar de nieuwe schijf?
Wat jij wil kan niet en is ook niet wenselijk. De meste oplossing is door Kell gegeven
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Na de move wel effe handmatig de database verwijderen van je C schijf. Want die gooit exchange niet automatisch weg.
NietVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 10:10:
Na de move wel effe handmatig de database verwijderen van je C schijf. Want die gooit exchange niet automatisch weg.
Bij mij wel, daarom heet het ook een move
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Welke versie van exchange gebruik je?
Laatst het zaakje gemoved en Exchange verwijderde de oude edb/stm niet.
Het ging overings over Exchange 2000 SP3.
hoe vaak maak je een fullbackup van die exchange server 
ik maak wel eens mee dat mensen 8gb aan logfiles hebben staan en dan gaan lopen zeuren dat de hdd vol is
ik maak wel eens mee dat mensen 8gb aan logfiles hebben staan en dan gaan lopen zeuren dat de hdd vol is
A wise man's life is based around fuck you
Het is toch zeker in PN&S wel bekend dat je een C partition van Windows niet uit kunt breiden..
kan wel, alleen niet met de boordmiddelen van windows zelfmutsje schreef op 16 januari 2004 @ 20:35:
Het is toch zeker in PN&S wel bekend dat je een C partition van Windows niet uit kunt breiden..
je moet dan echt 3rd party tools gaan kopen (veritas etc)
A wise man's life is based around fuck you
Mja, ben het wel met mutsje eens, dit is geen PNS, en de topicstart ook niet echt.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()