alternatief voor IPOD + Belkin iPod Media Reader?

Pagina: 1
Acties:

• egev
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07-2022
Ik heb eventueel intresse in de IPOD met de Belkin media reader.
Omdat ik dan tijdens mijn vakanties foto's van mijn digitale camera op de ipod kan opslaan. Daarnaast kan ik tijdens vakantie ook de tomtom navigatie mappen uitwissele van mijn pda naar de ipod. Alleen is de ipod met media reader toch redelijk prijzig (+/- 500 euro) zijn er geen andere alternatieven die compact flash on the road kunnen uitwisselen?

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De nieuwe Rio Karma schijnt dat te gaan kunnen. De aangekondigde IRiver IHP-300 ook en dan heb je nog de oerlelijke Archos spelers met flashkaartslotje...

Stukken goedkoper als je Ipod voorstel dus. Bijkomend voordeel is dat de twee eerst genoemde spelers nogal een bult functies meer hebben als de Ipod en véél langer meegaan op een batterijcharge. De Karma en IHP-300 hebben beiden ook een kleurenTFT'tje zodat je *waarschijnlijk* ook nog eens je foto's kunt bekijken op de spelers.

De Karma komt er in 20&40GB, prijs nog onbekend, maar Rio's zijn over het algemeen vrij goedkoop.

De IHP-300 is hier in een apart IHP-XXX topic genoemd en gaat zo uit m'n hoofd 500 euro kostten, maar die prijs gaat snel omlaag, itt de adviesprijzen bij Apple, die worden gehandhaafd.

[ Voor 67% gewijzigd door bbbrumbrum op 16-01-2004 17:38 ]

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Je kan ook een iPod mini nemen plus de media card reader. Werkt ook perfect, past wat minder op, maar is nog steeds voldoende, denk ik. :P

Als je echte prof oplossingen zoekt zijn die er ook maar die hebben niet echt MP3 ondersteuning of anders in mindere mate.

kleurbleur.nl

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

die rio karma bevat geen kaart lezer hoor, en al helemaal geen kleuren scherm

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
bbbrumbrum schreef op 16 januari 2004 @ 13:20:
De nieuwe Rio Karma schijnt dat te gaan kunnen. De aangekondigde IRiver IHP-300 ook en dan heb je nog de oerlelijke Archos spelers met flashkaartslotje...

Stukken goedkoper als je Ipod voorstel dus. Bijkomend voordeel is dat de twee eerst genoemde spelers nogal een bult functies meer hebben als de Ipod en véél langer meegaan op een batterijcharge. De Karma en IHP-300 hebben beiden ook een kleurenTFT'tje zodat je *waarschijnlijk* ook nog eens je foto's kunt bekijken op de spelers.

De Karma komt er in 20&40GB......

[ Voor 3% gewijzigd door bbbrumbrum op 21-01-2004 21:22 ]