Het eerste is dat ik weer banners zie, dat zie ik al een tijdje, maar dat is nog niet het ergste.
Ik kan namelijk niet inloggen op de fp, want als ik mijn nick, gewoon ispierings daar, en mijn paswoord invul, zegt ie simpelweg dat het niet klopt.
Wanneer ik dan een nieuw paswoord laat genereren, zelfs dan pikt hij die niet
Nu krijg ik de hele tijd het volgende:
Dus weizig ik mijn paswoord weer.
Maar met dit nieuwe paswoord kan ik wederom niet inloggen?
Wat o wat is er aan de hand
Nu wist ik eigenlijk niet of het hier moest of in Frontpage Algemeen maar ik denk dat het topic hier nog niet zo verkeerd staat...
Ik kan namelijk niet inloggen op de fp, want als ik mijn nick, gewoon ispierings daar, en mijn paswoord invul, zegt ie simpelweg dat het niet klopt.
Wanneer ik dan een nieuw paswoord laat genereren, zelfs dan pikt hij die niet
Nu krijg ik de hele tijd het volgende:
Wanneer ik dan mijn mailtje krijg, met mijn nieuwe paswoord, en ik daar op de rechtstreekse link klik, kan ik wel bij mijn profile.Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
Klik hier om terug te keren naar de login page.
Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen!
Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt
Dus weizig ik mijn paswoord weer.
Maar met dit nieuwe paswoord kan ik wederom niet inloggen?
Wat o wat is er aan de hand
Nu wist ik eigenlijk niet of het hier moest of in Frontpage Algemeen maar ik denk dat het topic hier nog niet zo verkeerd staat...