In mijn Internet Explorer is al mijn tekst spontaan Italics! Niet overal, maar vooral op grote websites die proberen enorm standaard te zijn, zoals Google, Yahoo, Altavista, etc. De Tab-bladen, standaard text, en zelfs de "input forms" zijn Italics! Iemand enig idee waar dat aan ligt? Het begon gisteren spontaan!
En je hebt niet lopen knoeien met het invoeren van eigen stylesheets voor elke pagina?
=> Tools...Internet Options...Accesibility of Fonts
"Spontaan" veranderen doet een computer niet.
=> Tools...Internet Options...Accesibility of Fonts
"Spontaan" veranderen doet een computer niet.
edit:
wellicht screenshotje erbij doen?
wellicht screenshotje erbij doen?
[ Voor 15% gewijzigd door tweakerbee op 16-01-2004 05:47 ]
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Heb je bij Beeldschermeigenschappen zitten rommelen?
Zo niet: draai even een virusscanner (Kav/McAfee bijv.) om te kijken of het daardoor komt en check eventuele "broertjes".
Zo niet: draai even een virusscanner (Kav/McAfee bijv.) om te kijken of het daardoor komt en check eventuele "broertjes".
hier [rml][ IE] Veel dingen zijn zomaar cursief[/rml] staat dat je Arial font waarschijlijk stuk/weg is.
ik heb het zelf ook wel eens gehad en heb toen mijn lettertypes opnieuw geinstalleerd waarmee het probleem verholpen was.
ik heb het zelf ook wel eens gehad en heb toen mijn lettertypes opnieuw geinstalleerd waarmee het probleem verholpen was.
Ik ben me bewust van het feit dat computers niet "spontaan" veranderen. En nee, het zal ook niet spontaan gebeurd zijn. Ik heb geen settings aangepast, dat is een ding wat zeker is. Het gebeurde gisteravond terwijl ik op internet aan het zoeken was en per ongeluk een bepaalde toetsencombinatie indrukte. Ik weet niet meer wat ik wilde, maar zal ipv Alt+? een andere combinatie hebben ingedrukt. Het was donker, ok? 
Maar goed, toen was het dus opeens veranderd. Ik ben bij IE opties alles langs gegaan en alles op standaard ingesteld. Lettertypes gechecked, Accesibility (stond alles uitgechecked) en ook bij Display options gekeken. Helaas geen resultaat. Gezocht onder keystrokes, maar ook daar geen geluk. Ik post het bericht hier en krijg wat suggesties (alles al eerder geprobeerd behalve Lettertypes zelf nakijken) en loop toch voor de zekerheid alles nog effe langs. Toen zag ik de edit "misschien screenshotje erbij?" en zou effe een shotje maken. En wie raadt het? Yeps, zo spontaan is het gekomen, zo spontaan is het weer weg. Misschien dat het dubbelklikken op mijn Arial font in mijn geval het probleem reeds heeft verholpen! Thanks voor de suggesties! Ook al weet ik niet wie de eer krijgt, jullie suggesties hebben mijn probleem verholpen.
Thanks!
Maar goed, toen was het dus opeens veranderd. Ik ben bij IE opties alles langs gegaan en alles op standaard ingesteld. Lettertypes gechecked, Accesibility (stond alles uitgechecked) en ook bij Display options gekeken. Helaas geen resultaat. Gezocht onder keystrokes, maar ook daar geen geluk. Ik post het bericht hier en krijg wat suggesties (alles al eerder geprobeerd behalve Lettertypes zelf nakijken) en loop toch voor de zekerheid alles nog effe langs. Toen zag ik de edit "misschien screenshotje erbij?" en zou effe een shotje maken. En wie raadt het? Yeps, zo spontaan is het gekomen, zo spontaan is het weer weg. Misschien dat het dubbelklikken op mijn Arial font in mijn geval het probleem reeds heeft verholpen! Thanks voor de suggesties! Ook al weet ik niet wie de eer krijgt, jullie suggesties hebben mijn probleem verholpen.
Nog even een move naar Software Algemeen, problemen over IE horen daar namelijk thuis 
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1