Toon posts:

probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een nec1300a dvd r/rw. Heb zijn firmware geflash en heb denk ik een fout gemaakt. Nu geeft hijhet aan als nec 11ooa. Weet iemand hoe ik dit weer terug kan draaien, heb niet zoveel verstand van dus graag een goeie uitleg. Ik gebruik windows xp pro.Dat was mijn probleem.Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Verwijderd

als je een diskdrive 1 maal geflashed heb kun je dit niet meer terug draaien.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 12:51

Twarp

just grin...

Terug flashen met het originele firmware. kijk anders even op de site je brander, kan je genoeg info vinden lijkt mij.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Zou je mij presies kunnen zeggen waar ik het kan vinden. sorry hoor ik ben nog niet helemaal thuis hierin, bedankt
Twarp schreef op 16 januari 2004 @ 04:42:
Terug flashen met het originele firmware. kijk anders even op de site je brander, kan je genoeg info vinden lijkt mij.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 05:37:
Zou je mij presies kunnen zeggen waar ik het kan vinden. sorry hoor ik ben nog niet helemaal thuis hierin, bedankt
[...]
Als je hier nog niet helemaal in thuis bent, waarom begin je er dan aan? :? :?

Op de site van Nec kan je de firmware vinden (http://www.necd.de/softwa...mware_ND-1300A_WIN10A.zip), of in de meuktracker (meuk: NEC ND-1300A firmware 1.0A).

"Bezint eer ge begint" ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik was te enthousiast bezig denkende even mijn firmware te wijzigen. Zal de volgende keer voorzichtiger zijn.
Microkid schreef op 16 januari 2004 @ 05:40:
[...]

Als je hier nog niet helemaal in thuis bent, waarom begin je er dan aan? :? :?

Op de site van Nec kan je de firmware vinden (http://www.necd.de/softwa...mware_ND-1300A_WIN10A.zip), of in de meuktracker (meuk: NEC ND-1300A firmware 1.0A).

"Bezint eer ge begint" ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 05:50:
Sorry ik was te enthousiast bezig denkende even mijn firmware te wijzigen. Zal de volgende keer voorzichtiger zijn.
[...]
firmware flashen, bios flashen, schijfpartities verplaatsen ik krijg er een adrenaline stoot van als ik dat doe.

als er nú een stroomstoring is boel waarschijnlijk gemold.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Euh, gewoon de juiste firmware erop terugflashen :?
Of heb je iets héél ingewikkelds verwacht? 8)7

Verder:
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 04:42:
als je een diskdrive 1 maal geflashed heb kun je dit niet meer terug draaien.
8)7 8)7

Anyway, erg simplistisch dit, dicht dus. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.