Toon posts:

[RIP] A64

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
|:(

Schrap dit topic maar, allebei de CPU's doen het weer prima, het is het board wat moeilijk doet |:( Ik zal morgen wel weer een nieuw topic openen [RIP] Asus K8V Deluxe

Mjah we zullen het maar op vermoeidheid houden... dus nu ga ik pitten.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 02:58 ]

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Als je recht op RMA wilt, kun je beter niet overklokken.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Tyrian schreef op 16 januari 2004 @ 02:13:
Als je recht op RMA wilt, kun je beter niet overklokken.
Mjah das ook wel weer zo, maar aan de andere kant ben ik niet verder gegaan als andere moederborden standaard kunnen, alleen omdat de Asus de meeste instellingen mist moet ik deze zelf erop solderen.

Het systeem draaide ook prima tot die ene piek, het is niet zeker dat die piek niet ook was gekomen als ik niet gesoldeerd had, het is niet eens zeker of die piek er wel was aangezien ie meteen de volgende reboot weg was (hardware verandert niet van de ene op de andere reboot normaal gezien) de batterij van m'n multimeter is bijna leeg dus die kan af en toe afwijken.

Ook heb ik er geen hele hoge clocksnelheden mee gedraait omdat dit board geen gelockte PCI en AGP heeft.

Ik heb besloten om maar geen RMA te doen aangezien ik het misschien toch wel zelf gemold heb, de andere CPU werkt nu dus ook niet meer... |:(

Misschien is het toch het board, eerst maar eens uitzoeken

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 02:42 ]

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Van dit soort dingen leer je ;)

Probeer eens wat andere combinaties zoals je proc in een ander systeem, of een ander moederbord in je systeem. Wie weet is de schade minimaal.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
silentsnow schreef op 16 januari 2004 @ 02:46:
Van dit soort dingen leer je ;)

Probeer eens wat andere combinaties zoals je proc in een ander systeem, of een ander moederbord in je systeem. Wie weet is de schade minimaal.
Helaas heb ik maar 1 moederbord liggen, maar ik zou van de week ff bij Joep langs kunnen gaan en bij hem mijn CPU testen. Ik denk dat die 2e CPU niet kapot is, maar dat het board nu gewoon echt overleden is.

Het board is dus kut... beetje te snel topic geopend, de CPU's willen nu wel weer draaien. En dan weer niet... en dan weer wel... en dan weer niet... Argh Asus wat heb je me aangedaan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 02:59 ]

• Twynn
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, doe maar even een nieuw topic :)

Ben wel benieuwd wat er precies gebeurd is enzo.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.