Screenad van Staatsloterij *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kreeg net zo een irritante popup van de reclame... van Staatsloterij show!! heel irritant door alles heen

ben bezig voor screenie :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vorkie op 16-01-2004 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titeledit en heb je een screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.thanetrunner.nl/frontpage.PNG

Hij laad hem nu ineens niet meer in :S

de rest krijg ik wel gewoon
scholieren
Canon iets... Tweakers. maar er blijft er eentje niet laden...

[ Voor 66% gewijzigd door Vorkie op 16-01-2004 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik krijg ook alleen een wit vlak waar een SWF banner zou moeten laden. Overigens valt het me op dat de t.net banners echt erg traag tevoorschijn komen in vergelijking met de andere banners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mjah, popups krijg je over 't algemeen slechts 1x per dag te zien, dus ik ben bang dat we kunnen fluiten naar een screenie..

Maar was de policy hierover niet quite duidelijk? Dat het heel af en toe wel eens voorkomt? Dacht dat dat het was namelijk, dat geprobeerd werd het zo veel mogelijk te voorkomen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vorkie schreef op 16 januari 2004 @ 01:49:
http://www.thanetrunner.nl/frontpage.PNG

Hij laad hem nu ineens niet meer in :S

de rest krijg ik wel gewoon
scholieren
Canon iets... Tweakers. maar er blijft er eentje niet laden...
Ja, maar ik heb geen Flash/Shockwave spul geïnstalleerd, dus ik zie ze nooit. Daarom wilde ik een screenie ;).

Bdw, wat Osiris zegt is wel waar enzo :). Dus dat er een soort popup voorbij komt (zal wel een popover) is niet iets heel raars ofzo. Zie iik de sticky over advertenties in dit subforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op het forum is deze banner ook al eens langsgekomen, en het ziet er naar uit dat iedereen die maar een paar keer voorgeschoteld krijgt: [rml][ Advertentie] Staatsloterij?[/rml]. Volgens het advertentiebeleid (Advertentiebeleid op Tweakers.net) kunnen zulke banners voorkomen, maar of daadwerkelijk een banner met popup ingeboekt is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Die advertentie krijg je ook op GoT. Gisteren kwam hij voor het eerst en vanmorgen nog een keer dus het lijkt erop alsof hij een keer per dag voorbij komt. En het is idd zoals Harm zegt een popover advertentie (zomogelijk nog irritanter dan een popup: een popup kun je negeren, naar de achtergron brengen, wegklikken. Een popover ligt over je browserscherm heen en je kunt achter die popover niets klikken.)

En ik zie in de sticky over het advertentiebeleid geen verwijzing naar popover (sterker nog, volgens de search heeft Harm die term nu voor het eerst gebruikt?)
Is dit misschien een Screenad?

Mijn persoonlijke rant tegen ads: een banner boven, onder, links of rechts van de pagina okee, voor mijn part zelfs tussen elke post. Maar doe in godsnaam alle popups, popunders, popovers, popdowns, popdries naar /dev/null!!
(sorry)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 00:06

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vond hem best grappig. Ik was gisteren een review aan het lezen toen ie voorbij kwam. Na een paar seconden was ie weg.

Interessant stukkie op WebAds: http://www.webads.nl/html...?page=site&ln=1&site_id=8

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:07

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is een screenad, en zo te zien zijn het heel erg weinig views, dus de kans dat je hem tegenkomt is vrij klein.
De screenad is, hoewel een uitzondering, een geaccepteerd formaat op Tweakers.net dus er is imho weinig aan de hand.
Pagina: 1