Hallo, ik ben momenteel in C++ een klein programmatje te schrijven. Ik geef toe dat ik nog niet zoveel ervaring ermee heb, maar het lukt steeds beter 
Nou wilde ik dat dat programmatje reageert als er een willekeurige letter op het keyboard wordt ingetoetst. Dat heb ik nu gedaan met een
Ik heb al op de MSDN gekeken, maar ik kan geen enkele message vinden die wordt gestuurd als het programma geen keyboardfocus heeft. Allemaal zeggen ze:
Nou wilde ik dat dat programmatje reageert als er een willekeurige letter op het keyboard wordt ingetoetst. Dat heb ik nu gedaan met een
code:
in de message loop. Dit werkt allemaal prima, maar alleen als het programma de zogenaamde "keyboardfocus" heeft. Ik wil graag dat het ook werkt als het programma op de achtergrond draait.1
| if(msg.message == WM_CHAR) |
Ik heb al op de MSDN gekeken, maar ik kan geen enkele message vinden die wordt gestuurd als het programma geen keyboardfocus heeft. Allemaal zeggen ze:
Weet iemand of hier wel een message voor is, of dat er misschien een andere oplossing voor is?quote: MSDNmessage is posted to the window with the keyboard focus
U gaat door voor de retorische vraag...