Toon posts:

[CD IMAGE] Sessies in andere volgorde zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CD image met 2 sessies gemaakt. De eerste sessie is een miniDVD indeling en de 2e sessie is audio CD indeling. De DVD speler pakt prima de miniDVD sessie, maar een audio CD speler pakt niet de 2e sessie.

Ik kon met Nero op geen manier de CD zo maken dat eerst de audio sessie kwam, en daarna de miniDVD, maar volgens mij heb ik dit wel nodig!

is er een mogelijkheid om toch eerst de audio CD sessie, en dan de miniDVD sessie te maken? Ik heb programma's als: WinISO, Nero, Isobuster, CloneCD, CDmage etc. al geprobeerd, maar helaas ;(

Ik begrijp dat mijn verhaal niet helemaal helder is :p dus nog even mijn preciese doel:

Ik wil een audio CD maken met een extra sessie op het einde. Die extra sessie moet een miniDVD indeling hebben. Het gaat hoofdzakelijk om de audio, dus die moet persé vooraan op de CD staan :) nu duidelijk? :P Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier niemand verstand van CD images ?? Misschien een paar tips?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als je nu in Nero eerst de audio sessie brandt en met geen woord over de tweede (mini-dvd-) sessie rept, en als dat gebeurt is een extra sessie toevoegt ?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Nero heeft bij miniDVD geen multisessie support. Als ik een miniDVD of gewoon een ISO wil branden op een cd waar al een sessie opstaat, dan weigert Nero ;(

Wellicht heeft een ander brand programma support voor multisessie miniDVD ?

Verwijderd

Topicstarter
Eventjes een kickje.. Misschien heeft nog iemand een idee voor mij?

Verwijderd

commerciele cd's zoals bijv Red Alert hadden sessie 1 data, en de andere sessies waren muziek.
Kortom, track 1 overslaan in je audio-speler.
Pagina: 1