[PP] plug-in aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik heb hier een plug-in voor powerpoint, gemaakt in VBA... De bestandsnaam is .ppa maar ik wil graag wat wijzigen voor mijn persoonlijke instellingen. NU ben ik gaan zoeken, hier ook gezocht maar ik hbe het idee dat een .ppa-bestand niet aan te passen is, of toch wel ?? Importeren in VB gaat iig niet......

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Een .ppa bestand is een invoegtoepassing voor gebruik in Powerpoint. Voor zover ik weet kun je, zonder de source van het ding, een add-in voor een office applicatie niet aanpassen. Je zult dus of die add-in zelf opnieuw moeten schrijven, of genoegen nemen met datgene wat je op dit moment hebt.

En anders wordt het hacken, en dat mag niet :7

My personal website

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
OZ-Gump schreef op 15 januari 2004 @ 23:59:
Een .ppa bestand is een invoegtoepassing voor gebruik in Powerpoint. Voor zover ik weet kun je, zonder de source van het ding, een add-in voor een office applicatie niet aanpassen. Je zult dus of die add-in zelf opnieuw moeten schrijven, of genoegen nemen met datgene wat je op dit moment hebt.

En anders wordt het hacken, en dat mag niet :7
ze zouden die dingen open-source moeten maken :) maar iig..... zoiets lijkt me niet echt te hacken... zou niet weten waarom mensen dat zou willen, kun je het beter zelf maken, misschien wel beter.

Zo niet dat dit een vraag was om te kijken of mensen iets met mijn plugin zouden kunnen mocht ik er zelf een maken... leuk dat VB en die plugins snap ik al redelijk wat van. Gelukkig is het te beveiligen :)

[ Voor 14% gewijzigd door BacardiBreezer op 16-01-2004 02:29 ]

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)