Toon posts:

Proggie gezocht voor testen systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben nieuw hier en ben opzoek naar het volgende.

ik hoorde van een maat van me, dat er een proggie bestaat, waarmee je je systeem kunt testen op welke temperatuur hij (de CPU dus) uitkomt als je de PC STRESSED belast, en wat de temp is als het systeem IDLE is.

nu heeft hij daar ooit een proggie voor gebruikt, maar hij is het kwijt en ook de naam weet ie niet meer.

dus als iemand een proggie weet waarmee je pc kunt testen en dan kunt zien welke temp er gehaald wordt, dan zou ik graag van jullie willen weten welk proggie dat is en waar je dat evnetueel kunt downloaden.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

zijn zat tooltjes voor...
ff MBM installeren voor de temperatuurmeting (mbm.livewiredev.com) en dan CPUBurn voor de load op de proc.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Die naam kun jij heel makkelijk via de search en faq terug vinden !! neem eens een kijkje zou ik zeggen :) Ik denk ook dat dit topic meteen gesloten zal worden.

Prime95 is er 1 van, die berekent priem getallen. Maar windows calculator werkt ook goed :+

JA met MBM kun je de temp meten, je kunt dat ook met speedfan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 23:14 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Volgens mij zorgt
[search=stress test cpu] en [google=stress test cpu] voor genoeg resultaten hoor ;)

Lees de volgende keer de Software Algemeen - Policy eens door, om te zien wat we van de topicstarters verwachten.
Dit topic gaat op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.