[MuiS]Scrollwheel gesloopt?

Pagina: 1
Acties:

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Topicstarter
Beste tweakers :)

toen in nadacht over wat ik dit keer zou gaan modden wou ik even naar het ledje in mijn muis kijken.

het betreft hier een Cordless MouseMan® Optical van Logitech :)
ik schroefjes los.. alles voorzichtig uit elkaar gehaald.. was ik bezig met het printplaatje los te schroeven stoot ik per ongeluk tegen de "deksel" aan.. toen viel het scrollwheel eruit.. met daarnaast liggend 2 ijzertjes. ik heb geen idee hoe ik dit in elkaar moet gaan zetten.

heeft er iemand voor mij een schematje of foto waarop duidelijk te zien in hoe de 2 ijzertjes in elkaar moeten? het scrollwheel werkt nu nog wel.. maar "klikt" niet meer :(

www.google.nl

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

die ijzertjes zijn meestal gewoon klemmetjes die tegen een tandwieltje aanduwen, en zo zorgen dat t wieltje niet zomaar vrij draait en zo dus ook voor klikjes zorgt.
zorg er dus voor dat tie/ze daar weer tegenaankomt

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Topicstarter
DopdeDouwer schreef op 15 januari 2004 @ 23:28:
die ijzertjes zijn meestal gewoon klemmetjes die tegen een tandwieltje aanduwen, en zo zorgen dat t wieltje niet zomaar vrij draait en zo dus ook voor klikjes zorgt.
zorg er dus voor dat tie/ze daar weer tegenaankomt
na enig gefriemel met het ijzertje.. zag ik het licht opeens.. hij scrollt dus weer als de oude :)

wel het ik het ijzertje even wat bijgebogen, zodat hij wat zwaarder scrollt, vindt ik persoonlijk lekkerder werken :)

case closed :)

www.google.nl