[NEC 2500a] Plextor 708?

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-03 11:27
ik heb al vanalles gelezen over het flashen van 1100's naar 1300's en wat over plextor firmware. maar is het ook mogelijk om van een Nec 1300 of 2500 een 8 speed plextor te maken? want ik ben vanplan er een aan te schaffen, maar wat is de beste keus als we dan toch met firmware aan de gang gaan.

mijn oprechte excuses als dit al reeds besproken is, maar ik kon het helaas niet vinden met de search optie.

alvast bedankt.

groeten Sven

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Het principe berust op een hardware-matig identiek model te nemen en daar andere software in te stoppen om meer mogelijkheden te krijgen.
Je kan misschien zelf ook wel bedenken dat grote merken zoals Plextor en NEC zelf hun drives maken en dat deze niet identiek zijn. :)

De kans is 99.9% dat ze hardwarematig niet identiek/compatible zijn en dan heeft het geen zin om een Plextor firmware in een NEC te flashen. Net alsof je een motor van een bromfiets in een auto probeert te monteren. :)

Senile! Senile Oekaki

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-03 11:27
ja dat klopt, maar ik hoorde dus dat andere drives wel identiek aan plextors waren. (NEC 1100 aan een plextor 4 speed)
vandaar dus mijn vraag.
maar is er uberhaupt al gehackte firmware voor de 2500?

[ Voor 10% gewijzigd door HKS-Skyline op 16-01-2004 01:23 ]