ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Het prefs verhaaltje kan simpeler: gewoon ?limit=999 achter de url plakken.
Maar dat is idd een trucje en geen feature.
Maar dat is idd een trucje en geen feature.
Verwijderd
Ik zou zo'n feature ook wel kunnen waarderen.
Vooral in topic waar ook veel plaatjes, of juist veel korte reacties staan.
Ik heb niet zo'n bijster snelle verbinding, en zou 't idd makkelijk vinden om soort van "on-the-fly" 't aantal ppp (posts-per-pagina) aan te kunnen passen.
Bij topics met veel plaatjes/foto's heb ik liever wat minder ppp in tegenstelling tot topics waar veel informatie in tekstvorm staat.
Vooral in topic waar ook veel plaatjes, of juist veel korte reacties staan.
Ik heb niet zo'n bijster snelle verbinding, en zou 't idd makkelijk vinden om soort van "on-the-fly" 't aantal ppp (posts-per-pagina) aan te kunnen passen.
Bij topics met veel plaatjes/foto's heb ik liever wat minder ppp in tegenstelling tot topics waar veel informatie in tekstvorm staat.
Ja, b.v. de "post hier je flight simulator screens" topic vraagt aardig wat met mijn instelling (80 reacties) dan is het wel wat makkelijker om die pagina per 10 te laten zien
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
de ?limit=999 is een debug-feature en zal daarom door ons niet gebruikt worden voor dit soort functionaliteit...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()