Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech Quickcam Zoom webcam sinds 3 weken ofzo, en nu is het ding al een paar keer gevallen van mijn monitor op de grond. Elke keer overleefde het ding het zonder schade, maar dit keer schoot de webcam los. Nu heb ik hem er weer op gedrukt, alleen lijkt het alsof hij er nu heel losjes op zit. Heel fragiel dus allemaal. Nu viel het me op dat dit bij mijn vriendin al vanaf het begin zo was. Dus ik was blij dat dat bij mij niet zo was toen ik hem kocht. Maar is dit op de één of andere manier te verhelpen? Hij kan bijna niet recht blijven staan, gaat altijd wel een beetje naar links hangen.....

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Wat voor een soort plastic is het?
Je zou misschien wat van die modelbouw-lijm van Revell kunnen regelen (weet je wel, zo'n ding met n naald eraan) en het heel voorzichtig vast lijmen.
Let wel op, sommige soorten plastic *smelten* als je er lijm op doet, en verf kan er ook niet altijd even goed tegen!

Verwijderd

Topicstarter
schop

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 22:18:
Wat voor een soort plastic is het?
Je zou misschien wat van die modelbouw-lijm van Revell kunnen regelen (weet je wel, zo'n ding met n naald eraan) en het heel voorzichtig vast lijmen.
Let wel op, sommige soorten plastic *smelten* als je er lijm op doet, en verf kan er ook niet altijd even goed tegen!
Tjah, ligt niet aan het plastic maar aan de lijm
Lijm werkt bij sommige soorten door de delen van het oppervlak te laten oplossen en daaraan te hechten...

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
nog maar weer een schop..........