Nec 1300A -Geen CDR(W) na 1.0A

Pagina: 1
Acties:

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-03 19:10

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Topicstarter
Ik heb vandaag m'n ND-1300A geflashed naar 1.0A. Nu kan ie geen CDR en CDRW meer schrijven. :(
Lezen van cdroms gaat ook niet meer. Ik hoor alleen een tik.
Terugflashen naar 1.09 biedt ook geen soelaas.
Suggesties. Ik ben een beetje huiverig om de Herrie firmwares op te spoelen vanwege een eventuele garantie-aanvraag die ik wellicht moet doen.

Een DVD+RW van Philips brand ie wel gewoon vol.
Wellicht dat een van jullie een suggestie heeft?

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-02 12:03
Heb ik ook een keer gehad, bleek achteraf dat hij stuk was... inmiddels omgeruild en heb weer een nieuwe..

Verwijderd

[quote]klungeltweaker schreef op 15 januari 2004 @ 22:12:
...Ik ben een beetje huiverig om de Herrie firmwares op te spoelen vanwege een eventuele garantie-aanvraag die ik wellicht moet doen.
[quote]

Of je nu een (overigens perfecte 101% betrouwbare) gehacke firmware van Herrie in je bak flashed of een (oneigenlijke, voor de 1100 bestemde) originele maakt volgens mij voor de garantie geen bal uit: als men je wil pakken op klungeltweaken ben je in beide gevallen de klos :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 20:01 ]

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 19:59:
[quote]klungeltweaker schreef op 15 januari 2004 @ 22:12:
...Ik ben een beetje huiverig om de Herrie firmwares op te spoelen vanwege een eventuele garantie-aanvraag die ik wellicht moet doen.
Of je nu een (overigens perfecte 101% betrouwbare) gehacke firmware van Herrie in je bak flashed of een (oneigenlijke, voor de 1100 bestemde) originele maakt volgens mij voor de garantie geen bal uit: als men je wil pakken op klungeltweaken ben je in beide gevallen de klos :'(
Volgens mij zit er idd een bijlage bij de originele flashfile waarin staat dat de garantie vervalt als je em zelf flasht tenzij je em naar NEC toestuurt om em te laten flashen .

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 21:39 ]

• klungeltweaker

klungeltweaker

Topicstarter
Dat staat inderdaad op de site van nec vermeld. Ben er maar even mee terug gegaan en kreeg zonder zeuren een nieuwe mee, die het tot nu toe super doet.
En dan te bedenken dat ik 'm niet eens zelf kapot had gemaakt deze keer. :*)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:08
en heb je al de nieuwste firmware erop gezet? :P

Strava | AP | IP | AW

• klungeltweaker

klungeltweaker

Topicstarter
Hij deed het plotseling niet meer nadat ik 1.0A erop had geflashed. Ik dacht, die nieuwe moet er direct op, want nieuwer = beter. :7
Ik denk dat ik maar even wacht met flashen in het vervolg.
Ik brand toch alleen maar DVD's van de grote merken die gaan als een speer, zelfs met 1.08.

Maar waarschijnlijk kan ik 't weer niet laten :z en wil ik weten of het nu aan de 1.0A firmware ligt of dat ik gewoon een brakke NEC had gekregen....
Pagina: 1