[ogm] Afspeelprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:45
Na een lange tijd zoeken @ GOT en google ben ik nog geen steek verder gekomen met het volgende probleem.

Ik heb een film op mijn HD staan van het formaat ogm deze wil wmp met geen mogelijkheid afspelen. Ook winamp is hier niet toe instaat.

Ik heb ook een programma gezocht om het bestand om te zetten naar AVI, dit wil ook niet lukken. Volgens mij is dit niet echt vreemd omdat het afspelen ook al niet wil. Mijn search kwam telkens bij het volgende bestand uit -->OggDS0995.exe Deze heb ik inmiddels geïnstalleerd maar ook nu werkt ie nog niet.

Het zou in princiepe ook niet echt vreemd zijn dat het bestand beschadigt is maar aangezien het een film is die bestaat uit 2 bestanden lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze beide niet goed zijn. Het gaat om:

Lord Of The Rings - The Return Of The King EN PREVIEW XVid Ogg (640x354) [EsM] By TeAmSCrACk - CD1.ogm

Lord Of The Rings - The Return Of The King En Preview Xvid Ogg (640x354) By Teamscrack - Cd2.ogm

P.S ik zit niet te vragen om een uitleg over illegale praktijken. FIlms heb ik al :) gaat mij er puur om waarom ik geen ogm bestanden kan afspelen.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wat je kunt doen is even kijken met G-Spot (zoek maar eens met google op g-spot codec information) of je alle codecs wel echt hebt, of anders met VirtualDub even de video en audiostream uit elkaar trekken !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Al eens een andere mediaplayer zoals BSPlayer geprobeerd? Windows Media Player en winamp vind ik persoonlijk ook niet echt geweldige filmspelers.
Codecs die je nodig hebt zijn XviD en Ogg Vorbis. Dan zou die het toch wel moeten doen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:05

Wildfire

Joy to the world!

GSpot is hier te halen.

OGG Is dus alleen het audioformaat, het bestand zelf is (volgens de titel iig) XVid. Je hebt natuurlijk wel een XVid-capable playback filter geïnstalleerd?

Probeer eens FFDShow te installeren, kun je iig uitsluiten dat het probleem bij het video-gedeelte zit.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:45
Heb net met G-spot geprobeert. Deze geeft aan-->no valid avi format. Wat nu?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L