[SN41G2]Waar zit die infra rood poort?

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:50
Ik heb een Shuttle SN41G2 en nu blijkt daar een IR poort op te zitten. Deze kan best handig zijn om met mijn t610 te verbinden... Maar waar zit de receiver? is dat dat rooie lichtje aan de voorkant naast de roze uitgang?
Zo ja, hoe zet ik die dan aan? Hij kan mijn T610 nl. niet vinden...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:03

Tarin

Just plain weird.

In Windows XP (Home NL, heb hier helaas verder geen systemen met een IR poort in de buurt) zit er in het configuratiescherm een mogelijkheid "Draadloze verbinding", daar kan je het een en ander instellen, en direct kijken of het ingeschakeld is.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Die infrarood moet je eerst nog kopen en dan aapluggen op je mobo voor zover ik weet.

Heb het ook op mijn SB61G2

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Paultje3181
wat is dan dat rode lichtje aan de voorkant??? Erboven staat een rondje met een pijltje naar rechts....

Verwijderd

Paultje3181 schreef op 15 januari 2004 @ 22:13:
wat is dan dat rode lichtje aan de voorkant??? Erboven staat een rondje met een pijltje naar rechts....
da's een optische geluidsuitgang, geen infrarood poort.

• Paultje3181
:o das jammer... Ik heb geen optische boxjes... :'(
Maar wel lekker wazig dat XP wel aangeeft dat er een onboard IR is, terwijl er nergens een receiver oid is... Vaag

[ Voor 56% gewijzigd door Paultje3181 op 15-01-2004 22:43 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

The Third Man

The Third Jellyfish

Dat komt omdat de interface van de IR op het mobo zit, en het enige ding wat ontbreekt het led zendertje en ontvangertje is. Dat is slechts een brug tussen optisch en electrisch dus kan de pc niet ruiken of je wel of niet de receiver hebt aangesloten. Beetje vergelijkbaar met het wel hebben van 'geluid' (door geluidskaart) maar niks kunnen horen doordat je ook speakertjes aan moet sluiten :) .
Pagina: 1