Toon posts:

Adobe Encore DVD vraagje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor het authoren van een DVD gebruik gaan maken van Adobe Encore DVD, dit vanwege de goede samenwerking met de andere pakketen uit de creative- en videosuite-serie. Nu weet ik uit ervaring met DVD Meastro 2.5 (overgenomen door apple) dat het mogelijk is een DVD functioneel (op bitniveau) te programmeren. Ik heb nog geen ervaring met Encore.

Mijn vraag: Is deze manier van programmeren (dus op bitniveau het geheugen van de DVD speler programmeren) ook mogelijk in Adobe Encore DVD ?

Alvast bedankt.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Heb je de F1 functie al geprobeerd? Of heb je al op google.nl gekeken ofzo? Meestal staat zoiets ook wel in de handleiding die er bij zit.

Verwijderd

Topicstarter
Jorick schreef op 15 januari 2004 @ 21:32:
Heb je de F1 functie al geprobeerd? Of heb je al op google.nl gekeken ofzo? Meestal staat zoiets ook wel in de handleiding die er bij zit.
nuttig! Ohja: Dat heb ik al geprobeerd!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 23:35
Je kan per ingevoegd asset aangeven hoe hij getranscode moet worden, dus in zoverre heb je controle over welk onderdeel sterk / niet gecomprimeerd wordt...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Adobe Encore DVD is een programma waarbij de meeste specifieke DVD functionaliteiten voor de gebruiker dmv een vrijwel simpele interface te gebruiken zijn. Je hoeft dus niet veel te weten over de technische implemnatie van de DVD specificaties. Echter is het met Encore niet mogelijk bepaalde DVD mogelijkheden die binnen EN buiten de DVD specificaties liggen aan te sturen, zoals cell command control en playlists.

Voor gewone professionele DVD authoring kan je met Encore prima uit de voeten. Na een paar tutorials zet je snel en makkelijk je DVD's in elkaar.

Wil je echt professioneel, dan moet je een behoorlijke buidel geld hebben en Sonic Scenarist aanschaffen en tevens je goed inwerken in de techniek van de DVD.

Persoonlijk kan in Encore aanraden. Het speelgoed van Ulead (DVD workshop, Moviefactory etc) is er echt niet mee te vergelijken.

Het enige minpuntje is dat het een relatie traag programma is. het importeren van video's en vooral het gebruik van ondertiteling is niet echt vooruit te branden (en ik heb een P4 3Ghz met 512Mb).

[ Voor 19% gewijzigd door Xymox op 16-01-2004 23:34 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j