Toon posts:

! READ ERROR ?!?! finepix 40i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een fujifilm camera: een FinePix 40i en nu geeft deze de error: ! READ ERROR waneer ik probeer een foto te bekijken? weet iemand wat er aan de hand is (hoop niet dat het al te ernstig is of moet gerepareert worden, tis mijn vaders camera.. :r |:( en mijn vader weet nog van niks en heeft zijn camera binnenkort nodig O-) ) het werkt trouwens met een smartmedia 32 mb kaartje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 20:39 ]

Verwijderd

Maak de contactvlakjes van je kaartje eens schoon met een niet pluizend/niet statisch doekje.

De kaart in een andere drive geprobeert?
Andere kaart in de camera getest?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:42:
Maak de contactvlakjes van je kaartje eens schoon met een niet pluizend/niet statisch doekje.

De kaart in een andere drive geprobeert?
Andere kaart in de camera getest?
heb geen andere kaart of drive :( en heb het schoongemaakt maar is niets gebeurt.. :(

Verwijderd

Ik heb het ook met mijn smartmedia kaartjes. Ik ga er altijd heel voorzichtig overheen met een gummetje, en poets daarna de overgebleven restjes met een wc papiertje eraf

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:48:
Ik heb het ook met mijn smartmedia kaartjes. Ik ga er altijd heel voorzichtig overheen met een gummetje, en poets daarna de overgebleven restjes met een wc papiertje eraf
over welk gedeeltje ga je dan heen? het gouden gedeeltje?

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-01 13:46
Ik heb de 40i ook en ik heb het heel in het begin gehad. Bij mij was het nieuwe batterijen dr in en het kaartje goed schoonmaken en het slot uitblazen en toen deed ie het weer. Zat wel even te zweten toen, ik had hem net een week of 2...

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:52:
[...]

over welk gedeeltje ga je dan heen? het gouden gedeeltje?
Jups, daarmee maakt die contact en leest die het kaartje uit

Verwijderd

Topicstarter
mbrouwer schreef op 15 januari 2004 @ 20:55:
Ik heb de 40i ook en ik heb het heel in het begin gehad. Bij mij was het nieuwe batterijen dr in en het kaartje goed schoonmaken en het slot uitblazen en toen deed ie het weer. Zat wel even te zweten toen, ik had hem net een week of 2...
zit nu ook wel te zweten.. hijs van mijn vader en als mijn vader er achter komt gaat hij weer zeggen dat ik alles op een of andere manier kapot maak ofzo ;).. naja.. ik ga maar even de baterij opladen en het kaartje goed schoonmaken :D in ieder geval bedankt voor iedereens hulp en snelle reactie :D _/-\o_

EDIT: ok heb het nu goed schoongemaakt, maar mijn baterij is bijna op, maar hij doet nog steeds hetzelfde.. als iemand nog betere suggesties heeft zijn ze welkom...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 21:14 ]

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Probeer hem eens te formatteren. Misschien dat het dan wel beter gaat...

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Shaggy_NL schreef op 16 januari 2004 @ 10:40:
Probeer hem eens te formatteren. Misschien dat het dan wel beter gaat...
jup dat helpt denk ik wel... ik heb dat ook wel eens met m'n Fuji FinePix S304

pc | server | laptop | pda

Pagina: 1