Voor een site ben ik verantwoordelijk voor de database.
Ongeveer 1 keer per week kijk ik hoe groot de database is en hoeveel query's de server te verwerken heef gehad sinds zij start.
Alleen zie ik niet over er momenten zijn dat de server het drukker heef of juiste rustig. ik zie alleen dat er vanaf de start een x aantal handelingen zijn geweest.
Zijn hier programma's voor (ik heb ze via GOT search en google niet gevonden)
Ik zit er aan te denken om zelf nu zo iets te gaan schrijven.
Maar mijn vraag aan jullie hoe ik het beste zo iets aan kan pakken.
Zelf zit ik er aan te denken om een php script te schrijven en een tabel in de database aan te maken om gegevens op te slaan. Deze php pagina moet ik dan elke 15 of 30 minuten laten starten. Om de statistieken op te staan. Maar is dit wel handig?
Weten jullie een betere manier?
Ongeveer 1 keer per week kijk ik hoe groot de database is en hoeveel query's de server te verwerken heef gehad sinds zij start.
Alleen zie ik niet over er momenten zijn dat de server het drukker heef of juiste rustig. ik zie alleen dat er vanaf de start een x aantal handelingen zijn geweest.
Zijn hier programma's voor (ik heb ze via GOT search en google niet gevonden)
Ik zit er aan te denken om zelf nu zo iets te gaan schrijven.
Maar mijn vraag aan jullie hoe ik het beste zo iets aan kan pakken.
Zelf zit ik er aan te denken om een php script te schrijven en een tabel in de database aan te maken om gegevens op te slaan. Deze php pagina moet ik dan elke 15 of 30 minuten laten starten. Om de statistieken op te staan. Maar is dit wel handig?
Weten jullie een betere manier?
Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue