This message was sent from a galaxy far, far away.
argumenten???Op maandag 11 december 2000 18:55 schreef GraasGast het volgende:
Abit KT7 raid!
wrom die?
prijs?
sorryOp maandag 11 december 2000 19:01 schreef Crack het volgende:
Als je nou FF zoekt: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=162
ik heb liever de persoonlijke mening van tweakers...
Verwijderd
Of... je gaat hier wat threads bij langs en zal tot je grote verbazing (duh) zien dat deze vraag al meerdere malen gesteld is, en ook al meerdere malen beantwoord. (Neem in iedergeval een MSI Pro2A in overweging)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
als je me ook zou kunnen vertelen waar dan kan hier mooi een slotje opOp maandag 11 december 2000 19:32 schreef abbadon het volgende:
Nee, als ik jou was zou ik lekker volgende maand een P4 nemen met het duurste moederbord.
Of... je gaat hier wat threads bij langs en zal tot je grote verbazing (duh) zien dat deze vraag al meerdere malen gesteld is, en ook al meerdere malen beantwoord. (Neem in iedergeval een MSI Pro2A in overweging)
Verwijderd
De MSI is leuk, maar de Abit is nog beter, Abit is gemaakt voor de overklokker. Het enige wat sucks aan de Raid (ik heb de non-raid versie) is de Hpt controller...dat ding is niet echt een toppertje, maar wil je raid neem dan de Abit!!
Lijkt me duidelijk, dus. Als zelfs Asus bezitters de Abit anbevelen...Op maandag 11 december 2000 19:22 schreef Scopey het volgende:
Iedereen die een kt7 heeft roept ABIT!! Zelfde geldt voor asus mensen.
FF zonder dollen:
Keb een Abit RAID vooral vanwege de ISA slot, het Soft Menu, de fan
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
kiek hier heb ik nog iets aan TNX!Op maandag 11 december 2000 21:43 schreef victorvo het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, dus. Als zelfs Asus bezitters de Abit anbevelen...
FF zonder dollen:
Keb een Abit RAID vooral vanwege de ISA slot, het Soft Menu, de fanop de sjipset, de goede ervaringen van anderen, de aanwezigheid van http://go.to/kt7faq (die las ik voor mijn aankoop dus al), de ISA slot, de zes PCI slots, de afwezigheid van een CNR/AMR, heb ik de ISA slot al vermeld?
En het liefst ook nog 1 die verkrijgbaar is.
- NAC Breda -
...Op dinsdag 12 december 2000 15:05 schreef Ritchie het volgende:
Welke koeler zou ik op dat abit bord kunnen zetten zonder te hoeven vijlen, slijpen en lassen ?
En het liefst ook nog 1 die verkrijgbaar is.
Die kan ik hiero in Dordt bij oc-shop zo ophalen
- NAC Breda -
neem geen asus a7v (heb ik zelf k*t bord)
of een Abit KT7 (geklooi met je koeling)
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
FYI: Ik heb een KT7 met een koperen ATTech koeler (coolerguys.com) en een Duron 650@850 op 36~41 C lopen.Neem geen [..] Abit KT7 (geklooi met je koeling)
Zolang je geen zotte kerstboom wil monteren heb je echt geen koelproblemen op dit bord.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Abit K7T
MSI K7T pro
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)