Toon posts:

2 monitoren aangesloten op 1 beeld maar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Geforce 3 TI500 met laatste Nvidia drivers 53.03.
1 maal een TFT scherm aangesloten (digitaal) en een normale monitor (analoog)
Op dezelfde videokaart.

Ga ik naar de properties van Nvidia dan kan ik wel kiezen tussen digital en analoog maar bij Nviewmode heb ik maar de keuze uit single display dus niet uit multiple of wat dan ook. Draai Win XP Pro iemand een idee?

Wat bovenstaand verhaal betreft ben ik een n00b op dual monitor gebied.

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
Heb je ze allebei geinstalleerd?

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

Verwijderd

Topicstarter
yowen schreef op 15 januari 2004 @ 20:08:
Heb je ze allebei geinstalleerd?
Nu je het zegt bij apparaat beheer ziet hij alleen maar een 1 Plug & Play monitor. Vaag. Vanuit Nview kan ik wel switchen naar mijn analoge dus zou je zeggen dat hij ze wel alle 2 ziet.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:11:
[...]

Nu je het zegt bij apparaat beheer ziet hij alleen maar een 1 Plug & Play monitor. Vaag. Vanuit Nview kan ik wel switchen naar mijn analoge dus zou je zeggen dat hij ze wel alle 2 ziet.
als je overswitched naar de andere monitor wordt die ook herkend als p&p dus :)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

Topicstarter
MewBie schreef op 15 januari 2004 @ 20:16:
[...]

als je overswitched naar de andere monitor wordt die ook herkend als p&p dus :)
Ja ok. Maar waarom kan ik laat hij er maar 1tje zien bij Nview?

Verwijderd

Vinkje al gezet bij "Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" ?
(en als je die mogelijkheid al niet hebt: heb je al eens in veilige modus gestart en de dubbele zooi verwijderd?)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 20:34 ]

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Sorry, lullig vraagje, maar heb je je pc al opnieuw opgestart sinds je de 2e monitor eraan hebt hangen? Ik moet namelijk eerst rebooten, voordat het 2e scherm wordt herkend door me 4mx.

Kijk ook eens of beide monitoren werken bij het opstarten van je systeem. Als het goed is zie je dan 2x hetzelfde beeld.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

Verwijderd

Topicstarter
Rick_S. schreef op 15 januari 2004 @ 20:39:
Sorry, lullig vraagje, maar heb je je pc al opnieuw opgestart sinds je de 2e monitor eraan hebt hangen? Ik moet namelijk eerst rebooten, voordat het 2e scherm wordt herkend door me 4mx.

Kijk ook eens of beide monitoren werken bij het opstarten van je systeem. Als het goed is zie je dan 2x hetzelfde beeld.
Net herstart dan geeft hij dus alleen beeld op de analoge monitor en mbv Nview kan ik naar mijn Digital Monitor switchen en enable desktop manager staat ook aan. Alles al 10 keer nagekeken. Vind zo gek dat ik maar uit 1 monitor kan kiezen. In het plaatje van Nview laat ie er ook maar 1 zien.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Uhh... ondersteunt de GeForce 3 wel multiple displays? Volgens mij kan hij er maar 1 tegelijk aansturen en zou dus hooguit de kloon-mode moeten werken waardoor je op beide hetzelfde beeld krijgt.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zer0 schreef op 16 januari 2004 @ 01:06:
Uhh... ondersteunt de GeForce 3 wel multiple displays? Volgens mij kan hij er maar 1 tegelijk aansturen en zou dus hooguit de kloon-mode moeten werken waardoor je op beide hetzelfde beeld krijgt.
Correct, staat ook in de faq, De grote tv-out FAQ

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 16-01-2004 14:25 ]

Pagina: 1