[IE6]JPG fout weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb een probleem, de laatste tijd worden jpg's fout weergegeven in IE 6.

voorbeeld dmv een printscrn:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ber00542/fout.jpg

Ik heb geen dingen veranderd de laatste tijd aan mijn systeem.

Al gedaan:
- cookies verwijderd
- TI bestanden verwijderd
- geschiedenis gewist
- ad-aware en spybot gedraaid.
- virusscanner gedraaid.
- alle windows updates gedraaid.

mijn cpu is oc-ed van 1730Mhz -> 1850Mhz

Temps en voltages zijn goed.

Dit systeem loopt nu al meer dan een jaar goed, het probleem doet zich pas enkele dagen voor.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 16:37

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Komen beeldfouten ook op andere plaatsen voor? Het zou dan misschien je vidkaart kunnen zijn.
Een andere mogelijkheid is trouwens dat er een slechte JPEG-filter bij je is geinstalleerd (dus niet die standaard bij Windows zit), bijvoorbeeld eentje die bij een fotobewerkingspakket zit.

[ Voor 51% gewijzigd door --MeAngry-- op 15-01-2004 20:10 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• vacuumcleaner
Nee, dat niet, alleen bij jpg's op internet.

Videokaart is een tijd overclocked geweest (GF4 Ti4200 250/550 --> 300/613)
verder nooit problemen mee gehad.
Nu loopt hij weer stock.

Ik heb geen andere filter geinstalleerd, zover ik weet. Heb alleen PS7 geinstalleerd een aantal maanden geleden.

Verder is het zo dat als ik de tijdelijke internet bestanden verwijder en vervolgens op F5 druk de foto de ene keer wel goed laad en de andere keer niet.

[ Voor 44% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-01-2004 20:14 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zoals je in Windows Operated Systems - Policy had kunnen lezen, horen IE vragen in Software Algemeen thuis, dus daar tik ik hem even heen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• vacuumcleaner
moto-moi schreef op 15 januari 2004 @ 20:20:
Zoals je in Windows Operated Systems - Policy had kunnen lezen, horen IE vragen in Software Algemeen thuis, dus daar tik ik hem even heen ;)
Ik stuiter mee, tnx

Ik krijg trouwens ook geen beeld op de driver 3 flash site, heeft dat ermee te maken?

http://www.atari.com/driv3r/flash-UK/flash-UK.htm

[ Voor 18% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-01-2004 20:22 ]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

* RSpliet sprong naar dit topic, en viel bijna in een groot gat. * RSpliet vind dat topic-verhuizen erg gevaarlijk ;)

voor de lol een IE repair/reinstall geprobeert?

Schaadt het niet, dan baat het niet

• vacuumcleaner
S3v3n_0f_n1n3 schreef op 15 januari 2004 @ 20:22:
* vacuumcleaner sprong naar dit topic, en viel bijna in een groot gat. * vacuumcleaner vind dat topic-verhuizen erg gevaarlijk ;)

voor de lol een IE repair/reinstall geprobeert?
Kan ik dat binnen IE6 zelf uitvoeren of moet IE opnieuw geinstalleerd worden?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

In het softwaremenu onder Windows kan je dat doen(configuratiescherm->software). Als je daar kiest voor Microsoft Internet Explorer 6, kan je m daar herstellen, of in het geval van Windows 95/98/NT4/evt andere OS'en(niet XP iig) ook volledig verwijderen. Nadeel van volledig verwijderen is dat opnieuw downloaden niet gaat lukken (wel natuurlijk met een FTP oid) :)

Schaadt het niet, dan baat het niet

• vacuumcleaner
S3v3n_0f_n1n3 schreef op 16 januari 2004 @ 14:56:
In het softwaremenu onder Windows kan je dat doen(configuratiescherm->software). Als je daar kiest voor Microsoft Internet Explorer 6, kan je m daar herstellen, of in het geval van Windows 95/98/NT4/evt andere OS'en(niet XP iig) ook volledig verwijderen. Nadeel van volledig verwijderen is dat opnieuw downloaden niet gaat lukken (wel natuurlijk met een FTP oid) :)
Het blijkt aan mijn verbinding te liggen, alle downloads zijn corrupt, ben niet de enige met het probleem blijkt, sommige mensen met planet hebben het zelfde, ben er al in een ander topic mee bezig, tnx voor the trouble.

Pagina: 1