Toon posts:

bestanden weg

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik heb windows xp
80 gig hd in 1 schijf..dus alleen de c:\

nu heb ik wat foto's gedelete uit mijn prullenbak maar nu heb ik daar spijt van..
ik heb recovery4all geprobeerd maar daar kan ik alleen op een andere schijf recoveren. zijn er andere programma's die wel op dezelfde schijf gerecoverd kan worden? of kan ik mijn computer een dag terugzetten zodat mijn foto's weer op de hd komen?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lees in ieder geval wat FAQ's door.... Meer info kan je vinden in de Stikcy/FAQ van OpslagMedia:

http://gathering.tweakers..._message/16985207#hdddata

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:37

megaleo

Special member

Verwijderd

Het probleem is dat als je recoverd en die gerecoverde bestanden terug op dezelfde hdd schijft, dat je dan mogelijks nog niet gerecoverde bestanden overschrijft met wel al gerecoverde bestanden, en dan zijn die dus definitief verloren

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 19:46 ]

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
en ik ben bang ,dat ze weg zijn
je had op die schijf geen actie meer mogen doen
je kunt alleen nog die schijf in een andere com hangen en dan het zelfde proberen suc6

Verwijderd

Ik zou het programma GetDataBack eens proberen, als je niet al te veel op die schijf hebt gedaan dan valt er nog wel wat terug te halen.

Het beste is uiteraard om deze schijf in een andere pc te hangen zodat er niks meer wordt weggeschreven op de plek waar jouw foto'tjes stonden.

sucess ermee

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, hier zijn echt genoeg programma's voor te vinden, en de Opslagmedia & I/O Controllers-faq heeft er ook een mooi stukje over.

Lees ook eens de Windows Operated Systems - Policy door, als je de volgende keer een topic wilt openen ;)

Dicht.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.