Toon posts:

[C&C Generals] Make sure you have DirectX8.1+ *

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik c&c generals probeer op te starten kijg ik deze melding. please make sure you have drectX8.1 or higher installed. also verify that your video card meets the minimum requirements. nu heb ik dx 9b geinstaleers en mijn grafische kaart is een radeon 9700 non pro
mijn cpu 3000+
geheugen corsair pc3200 cl2

ikheb de game al eens opnieuw geinstaleerd draai zonder paches wat kan het zijn

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Nieuwste Catalyst drivers installeren en toch eens die patches proberen, ze zijn niet voor niks al bij 1.7 (!) met die patches ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Je hardware versnelling op maximaal zetten, ik had hetzelfde probleem, hierna was dat probleem voorbij maar heb nu een nieuwe.

Verwijderd

Topicstarter
waar verstel ik mijn hardware versnelling. en ik heb al cat 3.10. en mijn vorige instal had ik alle patches er over en toen had hij het ook al

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 19:51 ]

• Hahn
Rechtermuisknop op desktop → Eigenschappen → Instellingen → Geavanceerd → Tab Probleem oplossen → Balkje helemaal naar rechts verschuiven :)

Verwijderd

Topicstarter
die staat op max. nog steeds het zelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
weet dan verder hellemaal niemand wat het zijn kan

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Mag ik je vragen om meer geduld uit te oefenen en niet je topic al na tien minuten omhoog te schoppen. Er zullen heus wel reacties komen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ja dat mag maar als ik naar meer dan 4 uur nog geen andwoord heb. mag ik dan vragen of iemand het wel weet.

• Hahn
Het kan voorkomen dat je zo'n moeilijk probleem hebt, dat het wat langer duurt voordat er iemand post in jouw topic, heb dan gewoon geduld, en schop niet meteen je topic omhoog, dat wekt alleen maar irritatie op. Als er 24 uur of langer niemand op je topic heeft gereageert, mag je wel dmv een post je topic weer onder de aandacht brengen.
Maar in plaats van af te wachten kan je zelf ook wat dingen uitproberen, bijvoorbeeld Direct X en je videokaartdrivers gewoon eens overnieuw installeren, ookal heb je de nieuwste :)

Verwijderd

kameraad van mij had een zelfde soort probleem. ook met een ATI, danwel een 9600.

Het lijkt er op dat C & C Generals niet echt compatible is met de 9600 en 9700 serie.

kameraad heeft probleem ook nooit kunnen lokaliseren en is maar gestopt met het hopen op het spelen van c & c

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-01 14:48
eeh jongens, tuincent is een kameraad van me en daar heeft generals het altijd GOED gedaan en nu in eens niet meer, heel raar dus

en DECEMBER watn denk je nou zelf dat hij dat nog niet geprobeerd had ofzow 8)7

tuurlijk heeft hij dat wel gedaan :)

en jan, ik weet het ook nie ;)

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft het altijd gedaan. tot hij een keer vast liep in c&c generals. zins die die eror. wat al gedaan geheugen getest. heavy load gedraait. oudere drivers geprobeert. dx opnieuw geinstald. spel al 2x opnieuw geinstald. waarden van de game op 0 gezet in het register.

Verwijderd

Topicstarter
nog steeds niemand die hier een oplossing voor heeft :'( :'(

Verwijderd

Nee, en dat houden we ook maar zo. Je bent nu meerdere keren gewaarschuwd dat je je topic niet binnen 24 uur moet kicken, en toch doe je het.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Closed_off.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.