Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat heb ik allemaal nodig voor Asus a620?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben een erge n00b op het gebied van Pocket PC`s (of zijn het PDA`s ? zoja wat is dat het verschil tussen een PDA en een Pocket PC ? :S) maar wil er graag wel mee gaan werken. Nu is mijn oog gevallen op de Asus a620. Als ik die Asus koop wil ik er graag een 2 dingen mee doen.

Namelijk:

- Thuis internetten op mijn pocket pc (heb thuis geen netwerk, internet komt beneden binnen en de computer staat op zolder) Dus ik wil graag beneden internetten terwijl de computer boven staat.
- Navigatie voor in de auto met stem.

Wat voor Accessoires heb ik precies nodig voor mij Asus a620 ? Of zijn er misschien paketten te koop die dit allemaal hebben tegen een leuke prijs ?

Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 20:19 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Internetten kan ik afraden. Behalve als je bijv msn of icq wil gebruiken.

Je kan je ppc/palm verbinden via bluetooth of wlan. bluetooth heeft maar een bereik van max. 10 meter (class2 in de pda). Wlan heeft een groter bereik maar daar zul je een aparte kaart voor moeten kopen en je zult je pc ermee moeten uitrusten.

Verder kun je hier kijken voor meer info: www.palmclub.nl www.pocketpcclub.nl

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies met : je pc er mee moeten uitrusten (met Wlan)

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik net een kaartje gezien die je in je ppc klikt voor een Wlan, namelijk de
Pretec Compact Flash WLAN Adapter ( http://www.pdashop.nl/pro...ompactFlash-uitbreidingen )

Nu staat er dat het een bereik heeft van 100 meter, maar de computer staat op zolder en ik wil graag beneden internetten (msn-en enzo) kan dit ? En is zo`n Compact Flash WLAN Adapter genoeg om mee te internetten of moet er ook nog iets op mijn Pc worden geinstalleerd ?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

aan jouw wensen te horen kun je beter een Palm kopen, omdat als je wil internetten dit beter gaat door de hogere resolutie

Tomtom voor de Palm bestaat ook (werkt zelfs sneller vind ik), een Palm (als de Tungsten E) is goedkoper en biedt vrijwel dezelfde multimedia mogelijkheden (alleen met het voordeel dat de bestandsgrootte veeeeel kleiner zijn) en je hebt veel meer keuze uit spellen/programma's...

hoe dan ook, je moet een PDA (verzamelnaam voor palm's en pocketpc's) hebben met ingebouwde bluetooth en/of wifi en je moet een dongle (bluetooth) en/of wifi adapter hebben voor je PC

op zich dus een dure grap voor iets dat maar matig werkt (internetten een paar stappen van je PC op een klein piel schermpje is niet zo zinvol ;))

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 15-01-2004 21:52 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

TomTom voor de palm is niet zoals TomTom op een PPC, alleen de tungsten T3 kan dat evenaren, maar dat is nog niet uit (de software)

internetten kun je ook via bluetooth dongle doen, goedkoper, maar wlan komt verder

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 08:29:
TomTom voor de palm is niet zoals TomTom op een PPC, alleen de tungsten T3 kan dat evenaren, maar dat is nog niet uit (de software)
evenaren? dus met een PPC vind je beter de weg? :)
ik kan je zeggen dat het met een Palm zelfs sneller gaat (starten van programma gaat sneller en bewegen van de kaart gaat vloeiender)

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 16-01-2004 08:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties voor zover. Alleen is er 1 vraag niet beantwoord namelijk. Als ik in de Asus a620 een Pretec Compact Flash WLAN Adapter stop kan ik dan beneden internetten terwijl de computer boven staat?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10

Maxow

Hidden Sound System

Ja dat kan, als je ook een acces point hebt...

[ Voor 62% gewijzigd door Maxow op 16-01-2004 14:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maxow schreef op 16 januari 2004 @ 14:31:
Ja dat kan, als je ook een acces point hebt...
Nog 1 in het bijzonder ?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10

Maxow

Hidden Sound System

Neu, als je hem alleen voor je PDA wilt gebruiken zou ik persoonlijk voor een 11 Mbit gaan, aangezien je toch niet sneller haalt op je PDA. (en er geen snellere WiFi kaartjes zijn voor de PDA dacht ik) Heb je ook een laptop dan zou je kunnen kiezen voor een 54 Mbit acces point.
Pagina: 1