Hoi, ik probeer hier een Sweex infrarood adapter via USB te installeren. Hij ziet de adapter hij installeerd de goede driver (bijgeleverde cd) alleen onder in het scherm in de system tray komt niet het infrorood tekentje te staan. Ook komt bij de poorten in de device manager niet de virtuele infrarood poort te staan. terwijl er wel instaat dat de adapter geinstalleerd is.
Ook heb ik EasyStudio van Samsung website gedownload en geinstalleerd om met mijn phone te communiceren. Maar als ik het programma open kan ik niet voor de infrarood poort kiezen. tenminste niet in de instellingen. Ik weet niet precies waar het staat maar ik denk dat het wel te maken heeft met het geen ik hierboven omschreven heb.
In unplug en eject USB apparaten staat dit item er ook tussen.
Onder Windows XP NL PRO wilde het wel in 1 keer. Ik heb onder tussen ook nog de drivers van de sweex site gedownload voor W2K, maar ook dit helpt niks.
Wie kan mij helpen aan een antwoord?
Ook heb ik EasyStudio van Samsung website gedownload en geinstalleerd om met mijn phone te communiceren. Maar als ik het programma open kan ik niet voor de infrarood poort kiezen. tenminste niet in de instellingen. Ik weet niet precies waar het staat maar ik denk dat het wel te maken heeft met het geen ik hierboven omschreven heb.
In unplug en eject USB apparaten staat dit item er ook tussen.
Onder Windows XP NL PRO wilde het wel in 1 keer. Ik heb onder tussen ook nog de drivers van de sweex site gedownload voor W2K, maar ook dit helpt niks.
Wie kan mij helpen aan een antwoord?
[ Voor 16% gewijzigd door TwoR op 15-01-2004 23:19 ]