[infrarood] sweex infrarood adapter

Pagina: 1
Acties:

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 08:57

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Hoi, ik probeer hier een Sweex infrarood adapter via USB te installeren. Hij ziet de adapter hij installeerd de goede driver (bijgeleverde cd) alleen onder in het scherm in de system tray komt niet het infrorood tekentje te staan. Ook komt bij de poorten in de device manager niet de virtuele infrarood poort te staan. terwijl er wel instaat dat de adapter geinstalleerd is.

Ook heb ik EasyStudio van Samsung website gedownload en geinstalleerd om met mijn phone te communiceren. Maar als ik het programma open kan ik niet voor de infrarood poort kiezen. tenminste niet in de instellingen. Ik weet niet precies waar het staat maar ik denk dat het wel te maken heeft met het geen ik hierboven omschreven heb.

In unplug en eject USB apparaten staat dit item er ook tussen.

Onder Windows XP NL PRO wilde het wel in 1 keer. Ik heb onder tussen ook nog de drivers van de sweex site gedownload voor W2K, maar ook dit helpt niks.

Wie kan mij helpen aan een antwoord?

[ Voor 16% gewijzigd door TwoR op 15-01-2004 23:19 ]

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
*kick*

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik neem aan dat je Windows 2000 hebt?
In de handleiding staat dat je eerst de drivers moet installeren, rebooten en dan het ding aansluiten... windows doet dan de rest. Heb je dat wel gedaan?

Staan er ook ook uitroeptekentjes in de hardware lijst?

Manual: http://www.sweexeurope.co...ownloads/KB200010_ned.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door iAR op 17-01-2004 16:00 ]

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ik heb idd w2k. Ik heb eerst de installatie van de cd gedaan en toen de adapter er aan gehangen. Dit heb ik ook bij de win XP installatie gedaan maar daar werkte het wel. In de hardware lijst staat de adapter gewoon goed geinstalleerd. Die PDF had ik ook al gelezen maar dat is hetzelfde als dat er in het boekje staat.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 20:59
Misschien een beetje off topic maar de drivers van sweex zijn zo brak als wat
heb er zelf ook al met verschillende apparaten problemen gehad.

1) m'n optische muis, opgelost door een driver van microsoft te installeren (scroll snelheid was te langzaam en kon je ook niet aanpassen)

2) m'n usbpen kon ik nooit werkend krijgen in 98, hele internet afgestruind naar een andere driver, gebruik nu een marchi disk driver

Dus ik heb het nu niet zo meer op met het spul van sweex :(

And this !! Is to go even further beyond!!!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Nee oke maar dan is het otch vreemd dat ie het we onder win XP pro doet met de driver van sweex en niet onder w2k. MAar is er dan echt helemaal niemand die het antwoord weet?
Pagina: 1